۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  فرش قرمز هند برای حضور هیات تجاری چاپ ایران
هیات تجاری شامل جمعی از صادرکنندگان صنعت چاپ کشور به نمایشگاه چاپ و لبیبل هند 2018 حضور دارد، بررسی راهکارهای توسعه صادرات خدمات چاپی و واردات کالاهای مورد نیاز از جمله مسائلی است که در این سفر پیگیری می‌شود.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  مواد اولیه چاپخانه ها در راه اتحادیه
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به نامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به این اتحادیه گفت: به دنبال اقدامات و پیگیری‌های اتحادیه در ماه‌های اخیر، تمام امور مربوط به واردات اقلام مورد نیاز چاپ و تایید آن به اتحادیه چاپخانه‌داران تهران تفویض شد.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  زینک افست در لیست طلایی جای گرفت
با پیگیری‌های وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و تعاونی تشکل‌های چاپ سراسر کشور به جز تهران، زینک افست در گروه کالایی یک قرار گرفت. باید دید این اقدام دولت موجب ارزان شدن زینک در بازار خواهد شد یا خیر؟

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  اسلامیکا و ناشران کتاب کودک ایران همکاری می ‏کنند
حسین اوزگز، ضمن اشاره به اهداف بازدید از هفتادمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت به بازدید‌ها و شرایط ناشران مسلمان در این رویداد فرهنگی اشاره کرده است.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  تسخیر بازارهای جهانی با توسعه صادرات و بسته بندی
مهدی کریمی تفرشی عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت جوانان، صادرات را مهمترین و اساسی ترین راه های فعال کردن اقتصاد کشور و عامل تثبیت حضور در بازارهای جهانی دانست وهمچنین راه تسخیر بازارهای جهانی را ارتقای کیفیت محصولات ایرانی، تطبیق با استانداردها و آخرین فناوری های روز دنیا و توسعه و ارتقای صنعت بسته بندی و حفظ یک قیمت مناسب برشمرد.

۱۳۹۷/۷/۳۰ :تاريخ

  رواج قاچاق کالا در پوست بره
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال، از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.

۱۳۹۷/۷/۳۰ :تاريخ

  دومین رویداد چاپ سه بعدی ایران برگزار می‌شود
نخستین مسابقه ملی چاپ سه بعدی به طور مجزا به عنوان یکی از بخش‌های دومین رویداد چاپ سه بعدی ایران برگزار می‌شود.

۱۳۹۷/۷/۳۰ :تاريخ

  ضعف رابطه ناشران و کتابفرشی ها
گرانی کاغذ و به دنبال آن افزایش قیمت کتاب و مشکلات بی شمار دیگر موجب شده که ناشران تمایل به انتشار کتاب نداشته باشند.

۱۳۹۷/۷/۳۰ :تاريخ

  کاغذ مورد نیاز کتاب درسی در دسترس نمی باشد
به گزارش چاپ ونشر به نقل از میزان، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت:به کلیه تولید کننده‌های کاغذ اعلام کرده ایم که متقاضی خرید کاغذ تولیدی آنها هستیم ولی تولید کنندگان توان تامین کاغذ مورد نیاز ما را ندارند.

۱۳۹۷/۷/۲۹ :تاريخ

  مواد اولیه در کنار تکنولوژی تار پود صنعت چاپ
افزایش فزاینده قیمت ها مدتی است گریبان تمام صنایع و خدمات را گرفته و به مانعی بزرگ در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی بدل شده است. در یک سال گذشته صنعت چاپ نیز همانند سایر صنایع با نوسان قیمتی زیادی مواجه بوده است و تاثیرات قابل توجهی در تبلیغات و از آن مهمتر ارائه محصولات شرکت های تولیدی و خدماتی گذاشته است. بخش عمده ای از این نوسانات ناشی از افزایش ناگهانی قیمت ارز در شش ماه گذشته می باشد.

۱۳۹۷/۷/۲۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>