۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  مجمع چاپ قرآن ترجمه‌های متعددی به چاپ رسانده است
مجمع چاپ قرآن «ملک فهد» در مدینه منوره فعالیت‌های زیادی برای چاپ و نشر قرآن انجام داده و تاکنون ترجمه‌های متعددی را از قرآن‌ به زبان‌های مختلف و رایج در قاره‌های جهان به چاپ رسانده است.

۱۳۹۷/۸/۶ :تاريخ

  حمایت از ناشران گسترش فرهنگ کتاب خوانی
مدیر کل اداره ارشاد استان اصفهان گفت: نمایشگاه کتاب اصفهان فرصت مناسبی برای حمایت از ناشران استانی و کمک به بسط و گسترش فرهنگ کتاب خوانی است.

۱۳۹۷/۸/۴ :تاريخ

  چاپخانه سنگی در تهران قدیم
یکی از دستگاه‌های چاپ سنگی در کوچه بهبهانی، نرسیده به گذر سرپولک در جنوب خیابان بوذرجمهری، نرسیده به چهارراه سیروس، چاپخانه سنگی قرار داشت. آن چاپخانه را با معیاری امروزی تصور نکنید؛ چاپخانه‌ای که چند تکه چوب و تخته بیشتر نداشت و شبیه چرخ چاه بود.‌

۱۳۹۷/۸/۴ :تاريخ

  بازهم ردپای کمبود مواد اولیه در کارخانه کاغذ
رئیس هیئت مدیره یک شرکت تولید کننده کاغذ از کمبود مواد اولیه، لوازم پوششی و یدکی به عنوان بزرگترین مشکل در تولید کاغذ از ضایعات نام برد.

۱۳۹۷/۸/۴ :تاريخ

  هنوز کاغذ در وضعیت قرمز است
خرید و فروش کاغذ در بازار به مرز 200 هزار تومان رسید

۱۳۹۷/۸/۴ :تاريخ

  بازار تشنه بسته بندی جذاب
در صورت برنامه‌ریزی منسجم و استفاده از کل ظرفیت‌های موجود در صنعت کشاورزی و بسته‌بندی، بازارهای جهانی توسط ‏زعفران ایرانی فتح می‌شود.‏

۱۳۹۷/۸/۴ :تاريخ

  عدم کیفیت در صنایع بسته‏ بندی، بلای جان صادرات می شود
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب صنعت بسته بندی افزود: با وجود اینکه محصولات زیادی داریم که قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را دارند اما به دلیل بی کیفیتی صنایع بسته بندی، قدرت رقابت با دیگر کشورهای دنیا را نداریم.

۱۳۹۷/۸/۲ :تاريخ

  درخواست لغو ممنوعیت صادرات
رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران ممنوعیت صادرات کاغذ بسته ‏بندی را موضوعی غیرکارشناسی دانست و از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد در این خصوص بازنگری صورت گیرد.

۱۳۹۷/۸/۲ :تاريخ

  ادامه فعالیت چاپ کتب درگرو کاغذ
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور از کمبود کاغذ و بروز مشکلاتی در ترخیص آن از گمرک ابراز نگرانی کرد و گفت: حداکثر تا ۱۵ آبان کاغذ داریم و درخواست ما این است که هرچه زودتر کاغذها از گمرک برسند تا خللی در چاپ کتب درسی سال آینده پیش نیاید.

۱۳۹۷/۸/۲ :تاريخ

  همایش گذر صنعت نشر و چاپ از بحران
همایش گذر صنعت نشر و چاپ از بحران با حضور تنی چند از فعالان عرصه ارتباطات و فعالان عرصه صنعت چاپ در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد .

۱۳۹۷/۸/۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>