۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  567891011121314  ÈÚÏí  >>
  زنگ پایانی نهمین نمایشگاه کتاب ناشران به صدا در آمد
نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان به کار خود پایان داد.

۱۳۹۷/۷/۱۶ :تاريخ

  چاپخانه های استان ها خواهان تخصیص کاغذ دولتی هستند
رؤسای اتحادیه‏ ی چاپخانه‏ های 9 استان کشور در نامه‏ ای سرگشاده خواهان سهمیه کاغذ برای چاپخانه های فعال در این استان ها شدند، در این نامه‏ ها علاوه برکاغذ رفع سایر موانع حوزه تولید در صنعت چاپ مورد تاکید قرار گرفته است

۱۳۹۷/۷/۱۶ :تاريخ

  کتاب خیلی‌ گران نشده!
مردادماه امسال هم، ماه خوبی برای ناشران نبود، در این ماه جلوی واردات کاغذ گرفته شد و با توجه به اینکه کارخانه‌های داخلی، کاغذ زیادی نمی‌توانستند تولید کنند، ناشران مشکلات زیادی پیدا کردند.

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  بن بست کاغذ، مطبوعات خسته
چند روز پیش بود که مصاحبه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوباره مسئله کاغذ روزنامه‌ها و دشواری‌های مطبوعات را به صدر اخبار کشاند.

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  بی رغبتی به چاپ کتاب بالا گرفته است
آرام میان کتاب ها قدم بردار، یار مهربان ناخوش است و در همهمه بازار فدا می شود، نمی داند به کدامین سو حرکت کند؛ چه بر سرمان آمده که این روز ها کاغذ بازی ارز ها را به ورق زدن آرام کتاب ترجیح می دهیم....

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  اتحادیه ناشران خواهان حقوق خود شدند
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با ارسال نامه‌ای به شهردار تهران پیگیر درخواست جمعی از ناشران بستانکار از نشر شهر شد‌، ناشرانی که از آذرماه۹۵ تاکنون ۱۳ میلیارد ریال از این مؤسسه طلبکار هستند.

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  آدرس های غلط، دست های خالی
هم اکنون 95درصد کاغذ مورد نیاز ایران از طریق واردات تامین می شود و دست اندرکاران صنعت چاپ ونشر به خوبی بر این موضوع واقف هستند که ایران توان و پتانسیل لازم برای تولید کاغذ در داخل را ندارد .

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  چاپ سی دی افست یا دیجیتال، تفاوتی نا محسوس
در مقایسه چاپ سی دی افست و چاپ سی دی دیجیتال باید گفت که از نظر کیفیت چاپ تفاوت چندانی ندارند فقط پس از چاپ سی دی دیجیتال باید روی آن را u.v کرد تا رنگ‌ها تثبیت شوند.

۱۳۹۷/۷/۱۴ :تاريخ

  تاجر کاغذ، اسیر طمع آدم ربایان شد
ربایندگان تاجر کاغذ 2مرد جوان بودند که پس از دستگیری مدعی شدند در ازای دستمزد 20میلیون تومانی برای آدم‌ربایی اجیر شده بودند.

۱۳۹۷/۷/۱۴ :تاريخ

  ضرورت تدوین برنامه‏ های بسترساز
پیش از بحران باید به فکر درمان بود لذا تدوین برنامه های اجرایی کارشناسی شده در سطح کلان بسیار بااهمیت است و به‌عنوان یک اولویت در شرایط فعلی اقتصاد کاربردی محسوب می‌شود. کمبود مواد اولیه ایی مانند کاغذ پشت برچسبدار برای تولید لبیل نیارمند توجه است.

۱۳۹۷/۷/۱۳ :تاريخ

<<  ÞÈáí  567891011121314  ÈÚÏí  >>