۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  29303132333435363738  ÈÚÏí  >>
  شکلات‌هایی که پول بسته‌ بندی‌اش را می‌دهیم!
علی‌ رغم گذشته بازار شیرنی و شکلات مملو از تنوع و رنگ‌های مختلف است؛ به‌طوری که گاهی اوقات خریدار از تنوع زیاد، سردرگم می‌شود، اما این مساله تنها در داخل مغازه و قبل از باز کردن بسته شکلات است، چراکه خریدار پس از باز کردن جعبه رنگارنگ و شکیل، تنها با تعداد کمی شکلات مواجه و از خریدش پشیمان می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  چاپ دیجیتال وهمه چیز درباره آن
ابزارها و تولیداتی که برپایه فناوری تولید شده اند(از جمله انواع تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  آشنایی با دلایل بقای چاپ
آیا چاپ به بقای خود ادامه می‌دهد؟ موافقان بقای چاپ 25 دلیل دارند. گوتنبرگ در سال 1452 حروف متحرک را اختراع کرد. اختراع او سنگ پایه‌ای برای یک صنعت نوین شد و تکنولوژی‌های پیشین را با یکدیگر مرتبط ساخت.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  آشنایی با آینده چاپ دیجیتال
کالین تامپسون - ترجمه دکتر یونس شکرخواه منبع : همشهری

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  طبقه‌بندی روش‌های چاپ
طبقه‌بندی روش‌های چاپ در چند گروه معین، موجب می‌شود که بدون سرگردانی در انواع و اقسام ماشین آلا‌ت و تفاوت آنها از نظر ابعاد، کاربرد، تجهیزات جانبی و سطح اتوماسیون و ... بتوانیم درک روشنی از مفهوم چاپ و ساختار همه ماشین‌های چاپ به دست آوریم. این طبقه بندی می‌بایست بر اساس اساسی‌ترین مشخصات روش‌های چاپ و نیز به صورتی منطقی و پذیرفتنی ارائه شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  جملات مناسب و نامناسب، در بازاریابی و فروش
«یک محتوانویس حرفه ای در واقع فروشنده ای است که با کیبورد کار می کند!» (جودیت کی. چارلز)

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  ‌تاکتیک‌های بازارایابی محلی و بازاریابی دیجیتالی
آمارها نشان می دهد بیشتر مردم در اینترنت روی گوشی های خود به دنبال بازاریابی محلی می گردند. طبق امار 50 درصد مردم به بازاری می روند که همان روز آنرا روی اینترنت جستجو کرده اند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  زبان بدن در تبلیغات
تردیدی نیست که نشانه های غیرکلامی در تبلیغات اثرگذارند. برای نفوذ برند و پیام در همه ابعاد برنامه ترویج تان، نشانه های غیرکلامی و زبان بدن نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی ایفا می کنند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  استراتژیِ بازاریابی در شرکت‌های بزرگ دنیا
دسترسی مستقیم داشتن به استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی قطعا برای هرکسی خوشایند است. البته به دلیل سیاست‌‌های محرمانه برخی شرکت‌ها، این دسترسی ممکن است به‌صورت کامل حاصل نشود و فقط برخی از جزئیات استراتژی‌های بازاریابی به بیرون درز کند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  اینطوری فروش‌تان را بیشتر کنید
تبلیغات، ترویج، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی، استراتژی های بازاریابی را با استفاده از روش های متعدد پشتیبانی می کنند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  29303132333435363738  ÈÚÏí  >>