۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  27282930313233343536  ÈÚÏí  >>
  نکاتی در طراحی کاتالوگ و بروشورهای تاثیر گذار
در دنیای دیجیتال امروز که همه ی وسایل الکترونیکی و دیجیتالی شده اند، مفهوم کاغذ و قلم و کاربرد آنها در تمامی زمینه ها کمی کمرنگ تر از گذشته شده است .کسب و کارها و تبلیغات آنها نیز متفاوتر از گذشته شده و مثل گذشته چاپ و تبلیغات روی کاغذ، در مجلات و روزنامه ها گسترده نیست اما این پیشرفت تکنولوژی به معنی منسوخ و ناکارامد شدن روش های سنتی تبلیغات نیست.

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ :تاريخ

  رسانه های تبلیغاتی سنتی یا مدرن
تبلیغات در رسانه های چاپی فرمی از تبلیغات هستند که با استفاده از رسانه های فیزیکی و چاپی مانند، مجلات،روزنامه،بروشور،کاتالوگ و ... برای رسیدن به دست مشتریان کسب و کار صورت می گیرد.تبلیغات دیجیتال(آنلاین) نوع دیگرو شیوه ای نوین در تبلیغات می باشند که در رسانه های دیجیتال مانند تبلیغات بنر، تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات در رسانه های اجتماعی انجام می گیرد.گسترش رسانه های دیجیتال و تبلیغات در آنها، موجب کمرنگ شدن نقش تبلیغات سنتی و چاپی و موجب کاهش هزینه های پرداختی برای تبلیغات سنتی شده است.برای مثا

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ :تاريخ

  تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری
هدایای تبلیغاتی یکی از انواع روش های بازاریابی در بین واحدهای تجاری می باشد. شما می توانید با یک هزینه بسیار کم یک تبلیغ بسیار موثر را انجام دهید.

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  5 دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی
در این پست پنج مورد از مزیت‌های عمده استفاده از کالاهای تبلیغاتی را به‌عنوان تاکتیکی برای بازاریابی مورد بررسی قرار می‌دهیم. امیدواریم از این نکات نهایت استفاده را ببرید. این آمار را در نظر داشته باشید؛ طبق بررسی‌های انجام‌شده ۵۲ درصد مردم تأثیر مثبت دریافت یک کالای تبلیغاتی از طرف یک شرکت روی آن‌ها را بیشتر می‌دانند و تقریباً ۵۰ درصد، از آن محصولات و کالاها به صورت روزانه استفاده می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  دستیابی به نتایج چشمگیر در مدیریت پایداری
بسیاری از مدیران ارشد اجرایی شرکت‌ها به دنبال آن هستند که تفاوت ایجاد کنند. این مدیران که نسبت به مسوولیت کسب‌وکار خود درباره حفاظت از محیط زیست و توسعه اجتماعی متقاعد شده‌اند، پایداری را یکی از اولویت‌های اصلی خود اعلام می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  چگونه از تبلیغات دیجیتال بیشترین بهره را ببریم؟
با رونق روزافزون تبلیغات دیجیتال، شرکت‌ها باید به دنبال انطباق بیشتر مدل‌های بازاریابی سنتی و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری موثر باشند

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  آموزش بازاریابی
بازاریابی نوین سه رکن اساسی دارد: - پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می کند؟ - رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد - مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  رنگ هایی که خلقیات ما را تغییر می دهند
تاریخچه ی استفاده از رنگ ها به زمان های بسیار دور بر میگردد. مصریان باستان و همچنین سرخپوستان برای درمان برخی از بیماری ها از رنگ ها استفاده می کردند ، رنگ ها تاثیرات بسیاری بر روی جسم و روح ما می گذارند. در این مطلب انواع رنگ ها و تاثیرات آنها بر خلق و خوی افراد را برای شما شرح می دهیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  پنج نکته برای انتخاب نام تجاری
یک عنصر مهم در هر کار و تجارت ایجاد نام و علامت تجاری (برند) میباشد و از آن طریق است که مردم آن محصولات یا خدمات را میشناسند. این یکی از اولین چیزهایی است که باید به آن فکر کنید و تا آخر با کار شما همراه خواهد بود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  چگونگی حفظ مشتری
راز موفقیت در کسب‌و‌کار را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: «مشتریان خود را خشنود کنید.»

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

<<  ÞÈáí  27282930313233343536  ÈÚÏí  >>