۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  25262728293031323334  ÈÚÏí  >>
  اینترپک ۲۰۱۷ و جعبه‌های تاشو
Interpack 2017 پشت سر ما است، اما هنوز مواردی وجود دارد که دوست دارم به آنها اشاره کنم. در این بخش راجع به کارتن تاشو (folding carton) صحبت می‌کنم. ویژگی سرگرم‌کننده کارتن‌های تاشو این است که در سال‌های اخیر شاهد ساختارها و برنامه‌های شگفت‌انگیز و جالبی در این زمینه بوده‌ایم. طراحان کارتن‌های تاشو بسیار خلاق هستند و در آینده، این کارتن‌ها (در میان بسیاری از چیزهای فانتزی و مفید دیگر) با مدار چاپی الکترونیکی ترکیب خواهند شد و به مصرف‌کننده محصولات امکان پردازش، نمایش و انتقال اطلاعات را می‌دهند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  بهترین شیوه موجود برای بسته‌بندی تجارت الکترونیک چیست؟
” واضح است که تغییر در راه است و همان طور که می‌دانیم در آینده خرده‌فردشی به همین صورت نخواهد بود. این تغییر بسته‌بندی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، زیرا توزیع تجارت الکترونیک نیازمند روش‌های مختلف برای بسته‌بندی از نظر تعداد نقاط ارتباطی، تعامل با برند و عملکرد بسته‌بندی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  کارتن‌ انعطاف‌پذیر و قابل فشرده‌شدن نوشیدنی، زباله‌ها را کاهش می‌دهد
گزینه‌های مختلف طراحی ظرف و سرپوش قابل فشرده شدن و انعطاف‌پذیر I-Pack برای کارتن‌هایی که وجه بالایی آنها مانند سقف شیروانی است (gable-top) وجود دارد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  طراحی مجله
- تا آنجا که صفحه‌آرائی و طراحی به هم مربوط می‌شوند، روزنامه و مجله هم از جهاتی با یکدیگر شباهت دارند ولی، از جهت دیگر به طور چشم‌گیری با هم متفاوتند. بدون تردید، عناصر بصری اساسی ـ در هر مورد ـ یکسان هستند: فضای سفید، تصاویر، نوع نمایش، نوع متن و برخی تزئینات تایپوگرافی. حتی می‌توان گفت که؛ وظایف اساسی در هر دو وسیله ارتباطی یکسان است، مسلماً افرادی که روزنامه و مجله را صفحه‌آرائی می‌کنند سعی در ترغیب و تداوم توجه خواننده‌ها دارند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  ترغیب مشتری به انجام ریسک‌های خلاقانه
حتی شرکت‌هایی که می‌گویند دوست دارند یک کمپین تبلیغاتی متفاوت داشته باشند، وقتی پای عمل می‌رسد از ریسک کردن شانه خالی می‌کنند. پات فالون، موسس و رئیس هیات‌مدیره آژانس تبلیغاتی فالون (Fallon) توضیح می‌دهد که تیم او چگونه مشتریان را در برابر تن دادن به تبلیغات غیرمتعارف ارزیابی و سپس آنها را به اجرایی کردن این تبلیغات تشویق می‌کند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  تفاوت سیلندرهای پشت و روزن در ماشین چاپ
صنعت چاپ ایران متاسفانه به دلیل حضور برخی سودجو و فرصت طلب در بخش های مختلف همواره ضربه های کوچک و بزرگی خورده که با نگاه بلند مدت آثار سوء آن را می توان در افت و ورشکستگی گروهی از چاپخانه داران ملاحظه کرد، یکی از مکانیک های باسابقه این صنعت اقدام به انتشار اطلاعات بسیار ارزشمندی در استای تامین و نگهداری ماشین آلات این صنعت در فضای مجازی نموده که توسط این آژانس خبری جمع آوری و اطلاع رسانی می شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  به نکات کوچک در ماشین چاپ توجه کنید
صنعت چاپ ایران متاسفانه به دلیل حضور برخی سودجو و فرصت طلب در بخش های مختلف هماره ضربه های کوچک و بزرگی خورده که با نگاه بلند مدت آثار سوء آن را می توان در افت و ورشکستگی گروهی از چاپخانه داران ملاحظه کرد، یکی از مکانیک های باسابقه این صنعت اقدام به انتشار اطلاعات بسیار ارزشمندی در راستای تامین و نگهداری ماشین آلات این صنعت در فضای مجازی نموده که توسط بازار چاپ جمع آوری و اطلاع رسانی می شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  اينستاگرام ، پلتفرم تبليغاتي چرخشي خود را راه مي اندازد
اينستاگرام به منظور كمك به برندها براي ارائه بيشتر خلاقيت و گذر از مرزهاي موجود، پلت فرم تبليغاتي چرخشي جهاني خود را راه مي اندازد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  7 نکته کلیدی برای ساخت لوگویی که همه جا کار کند
یک لوگوی موفق و جذاب باید بتواند ضمن برخورداری از قابلیت شناخت سریع توسط مخاطب، ماهیت خود را نیز بیان کند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  در چاپ رهبری متفاوت باشید
بازار چاپ : همیشه سبک های رهبری درحال تغییر بوده اند، مخصوصا این تغیرات در 10 سال گذشته بسیار مشهود است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  25262728293031323334  ÈÚÏí  >>