۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  3233343536373839  ÈÚÏí  >>
  ویژگیهای احساسی یک بسته بندی
مقوله بسته بندی در بازاریابی محصولات مصرفی نقش کلیدی را ایفا می کند. از این رو می توان بسته بندی را از نظر تأثیرات احساسی که در مصرف کننده ایجاد می کند از سه دیدگاه بررسی کرد:

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  مدیریت مواد مصرفی در چاپخانه
وظایف واحد خرید مواد ارتباط مستقیمی با واحد سفارشات و فروش دارد، زیرا نظریات هر مشتری در مورد کیفیت کلی کار عمدتاً در واحد سفارشات گرفته می‌شود. توجه به این ارتباط مهم باید به بهبود روابط با مشتری‌ها و رضایت آنان منجر شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  بازاریابی تخصصی در صنعت چاپ
همه شرکت‌ها در صنعت چاپ برای موفق عمل کردن به استراتژی بازاریابی نیاز دارند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  20نكــته سلامت‌ حرفــه‌ای در چاپخانه‌ها
بحث ایمنی كار امروزه ازآن‌رو اهمیت می‌یابد كه هر ساله میلیون‌ها حادثه ناشی از کار در جهان اتفاق می‌افتد كه برخی از این حوادث باعـــث مرگ‌ومیر و برخی دیگر موجب ازکارافتادگی موقت یا دایم فرد می‌شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  نگاهی به کاغذ و چاپ امنیتی در تولید اسکناس
نخستین اسکناس رسمی ایران توسط بانک شاهنشاهی ایران- که طبق قرارداد رویتر حق انحصاری نشر اسکناس به آن اعطا شده بود- انتشار یافت.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  تاریخ و چگونگی تولد شرکت افست
آن‌طور که در گزارشی در یکی از شماره‌های قدیمی روزنامه اطلاعات در تابستان ۱۳۳۷ نوشته شده، نخستین چاپ افست ایران در تیرماه ۱۳۳۶ با یک هزار سهم ۱۰۰۰ تومانی که سهامداران آن اغلب ناشران بودند، در خیابان ۳۰ تیر (قوام‌السلطنه سابق) فعالیت خود را آغاز کرد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  صنعت چاپ چیست؟
صنعت چاپ شامل موسساتی است که عمدتا در چاپ متون ، چاپ تصاویر ، چاپ روی تیشرت ،چاپ روی کاغذ (چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ سربرگ ، چاپ بنر ، چاپ سررسید اختصاصی و …) فلز ، شیشه ، چاپ روی لیوان ، چاپ پرچم و خیلی چیزهای دیگر را شامل می شوند. چاپ را می‌تواند به سه مرحله مجزا تقسیم شود : مرحله پیش از چاپ(طراحی) ، آماده‌سازی مواد برای چاپ ؛ مرحله انتهایی یعنی خروجی. بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه این سه مرحله را بطور کامل رعایت می کنند این شرکت ها ابتدا طرح مورد نیاز شما را در کامپیوتر طراحی و ا

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  همه چیز درباره کارت ویزیت
ما در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره کارت ویزیت به شما آموزش بدهیم. یک کارت ویزیت خوب یک ابزار مناسب برای دادن اطلاعات شما به مشتریان می باشد همچنین یک چشم انداز جدید برای معرفی کسب کار شما به مشتریان می باشد. یک کارت ویزیت خوب هرگز نمی تواند جایگزین شبکه های اجتماعی موجود در اختیار ما بشود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  مراحل چاپ سربرگ
یک سربرگ حرفه‌ای می‌تواند باعث ارتقا در نحوه درک کسب‌وکار شما ایجاد کند . اگر بسیار زیاد با مشتریان خود سرو کار دارید ، وجود یکسری لوازم‌التحریر برچسب دار وجود سربرگ ، لیوان ، پوستر و یا به اصطلاح یک ست اداری کامل می تواند بسیار برای شما و اعتبار بخشی به کسب و کار شما بسیار موثر باشد. ما در این قسمت بصورت مختصر مراحل چاپ سربرگ را به شما آموزش می دهیم.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  نکات ضروری کارت ویزیت
در طول ۱۰ ثانیه اول مشتریانتان یک دید اولیه و تا حدودی پایدار به شما پیدا می کند، به نظر می آید باور این موضوع بسیار سخت باشد و متاسفانه حقیقت دارد و شما باید در این مدت زمان کم دید مشتریانتان را به خودتان مثبت کنید.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  3233343536373839  ÈÚÏí  >>