۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
12345678910  ÈÚÏí  >>
  رمز پیشتازی بازاریابی موفق دنیا
بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و توصیه های این افراد را از زبان خودشان بیان می کند.

۱۳۹۷/۸/۱۵ :تاريخ

  بسته بندی غذایی با کمک بایو پلاستیک
شرکت تیسن کروپ به تازگی یک مجتمع تولید بایو پلاستیک پلی لاکتیک اسید (PLA) را با بهره گیری از فناوری اختصاصی خود موسوم به PLAneo، در چین راه اندازی کرد.

۱۳۹۷/۸/۱۵ :تاريخ

  اشتباهاتی که ممکن است بنر شما را تخریب کند
چاپ یا انتشار بنر تبلیغاتی، خط مقدم معرفی کسب‌وکار شما به مشتریان احتمالی‌تان است. روزانه هزاران بنر تبلیغاتی در وبسایت‌ها منتشر می‌شوند و این بنرها، درگاهی کم‌نظیر برای معرفی کسب‌وکار شما به مشتریان است. دوره‌ی چاپ بنرهای فیزیکی در سطح شهر رو به افول است و مهم‌ترین بخش تبلیغات، در فضای مجازی و با اجرای سیستم‌های هوشمند تبلیغاتی جریان دارد.

۱۳۹۷/۸/۹ :تاريخ

  فناوری ساخت دارو به دست چاپگرهای سه بعدی
محققان دانشگاه هاروارد به تکنولوژی چاپ مایعات با استفاده از امواج‌صوتی دست پیدا کردند.این تکنولوژی تحول بسیار زیادی در زمینه‌ داروسازی ایجاد خواهد کرد.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  چاپ ۳بعدی در آستانه تسخیر فضا
یک شرکت فضایی در حال ساخت یک موشک با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی است که امکان زندگی در مریخ را آسان‌تر می‌کند.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  چاپ سه‌بعدی در تلاش برای ابداع رگ مصنوعی
مهندسان "دانشگاه کلرادو بولدر"(CU) آمریکا، نوعی روش چاپ سه‌بعدی ابداع کرده‌اند که می‌تواند امکان کنترل استحکام اجسام را فراهم کند و روش‌های زیست‌پزشکی جدیدی برای ابداع رگ‌ها و بافت‌های مصنوعی در آینده ارائه دهد.

۱۳۹۷/۸/۱ :تاريخ

  رباط‌ها و تاندون‌های انسانی با کمک چاپ 3 بعدی تجلی می یابد
مهندسان پزشکی موفق به چاپ 3 بعدی رباط‌ها و تاندون‌های انسانی شده‌اند که امید را در بیماران مبتلا به پارگی عضله، رباط و دیسک کمر زنده نگه می‌دارد.

۱۳۹۷/۷/۲۹ :تاريخ

  توسعه بازاریابی بررسی های محتوایی
بازاریابی همواره در حال توسعه است و محتوا و مضمون تنها به این حوزه محدود نمی شود. امروزه تیم بازاریابی در این عرصه پیشرو است، اما تقریباً تمامی بخش های دیگر در شرکت شما از محتوایی که تیم بازاریابی می سازد بهره مند می شوند؛ به خصوص بخش فروش.

۱۳۹۷/۷/۲۹ :تاريخ

  آب بسته‌بندی و اندیشه های کارساز
در سال ۲۰۱۷ فروش آب بسته‌بندی گالنی اندونزی به دلیل سیستم‌های تصفیه آب خانگی کاهش یافت بنابراین برندها برای جذب مصرف‌کنندگان، محصولات جدید با بسته‌بندی‌های جذاب تولید کردند.

۱۳۹۷/۷/۲۹ :تاريخ

  ایده های تبلیغاتی موفق
من به عنوان یک فعال حرفه ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات تا سال 2015 هیچ شبکه کابلی را نداشتم. فقط در زمان پخش سریال های جذاب نت فلیکس و برخی از رویدادهای مهم ورزشی زحمت روشن کردن تلویزیون را به خود می دادم. وقتی اولین بار شبکه کابلی خریدم، پس از توضیحات راهنما برای ساعت ها به تبلیغات آن خیره شدم. در هر صورت در شبکه های کابلی تبلیغات بیش از هر چیزی به چشم می خورد. با این حال این تبلیغات به هیچ وجه خسته کننده نبود. همه تیزرها به صورت جذاب، بدیع و سرگرم کننده طراحی شده بودند.

۱۳۹۷/۷/۲۵ :تاريخ

12345678910  ÈÚÏí  >>