۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  15161718192021222324  ÈÚÏí  >>
  13 محصول دنیای فناوری در سال 2018 که شما را مطمئناً شگفت‌زده خواهد کرد
امسال تکنولوژی راه پرپیچ‌وخمی را طی کرده، هر نوع احساساتی را تجربه کرده و در این سفر ما را هم با خود همراه کرده است؛ اپل گوشی قدرتمند iPhone X خود را معرفی کرد، شاهد تجدید فعالیت گجت‌های خاطره‌انگیز و سقوط محصولات دوست‌داشتنی نظیر پیام‌رسان AOL بودیم.

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ :تاريخ

  بازاریابی براساس روانشناسی رنگ‌ها
رنگ؛ عاملی چشم نواز و بسیار کاربردی در زمینه بازاریابی. مطالعات بی شماری نشان داده اند که رنگ های مختلف، تاثیرات متفاوت و خاص خود را روی مصرف کنندگان می گذارند. برخی از رنگ ها باعث ایجاد هیجان و برخی دیگر مایه آرامش انسان می شوند.

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ :تاريخ

  با تولید محتوا مشتریان خود را ۴ برابر کنید
به لطف افزایش تکنولوژی‌های همراه و همینطور گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تحت‌تاثیر قرار دادن کاربران از جهات مختلف دیگر کار چندان سختی نیست، با این وجود میزان محتوای تولید شده در روز به قدری زیاد است که پیگیری تمامی گفتگوهای ایجاد شده پیرامون یک موضوع تقریبا غیرممکن است. در دنیای امروز که اطلاعات همه جا را فراگرفته است، هر شخصی بصورت میانگین، روزانه ۵ ساعت در معرض انواع محتوا است.

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ :تاريخ

  اهمیت بازیافت کاغذ و جایگاه آن در اقتصاد ایران و جهان
برای تولید هر تن کاغذ باید ۱۷ اصله درخت را قطع کنیم که هر درخت به طور متوسط قادر است سالانه ۶ کیلوگرم دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل کند.

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ :تاريخ

  برترین صادرکنندگان کاغذ در جهان
مجموع ارزش صادرات جهانی کاغذ در پایان سال 2016 برابر با 154.4 میلیارد دلار بوده است و اروپایی ها در صدر این بازار قرار داشته اند. براساس آمار ارائه شده؛ سهم کشورهای اروپایی از رقم مذکور برابر با 86.6 میلیارد دلار یا 56.1 درصد بوده است.

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ :تاريخ

  ترفندهای تبلیغات تاثیر گذار بر روی ذهن مخاطبین
امروزه مالکان کسب ‌وکار به دنبال ایجاد راه های جذب مشتریان و به نوعی تاثیر تبلیغات بر روی ذهن مخاطبین بصورت طولانی مدت هستند. ساخت تبلیغات مؤثر با تعیین اهداف آن آغاز می شود.

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ :تاريخ

  افراد خلاق اتصالات مغزی بیشتری دارند
خلاقیت را معمولا توانایی در خلق ایده‌های جدید و کاربردی معنی می‌کنند، و مانند هوش،‌خلاقیت نیز به عنوان ویژگی فردی شناخته می‌شود که همه انسان‌ها، نه فقط نوابغی مانند پیکاسو و استیو‌جابز، به اندازه‌های متفاوتی از آن بهره برده‌اند.

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ :تاريخ

  ظروف پلاستیکی یکبار مصرف را چگونه ایمن استفاده کنیم؟
با توجه به کاربردهای روزافزون ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، رعایت نکات بهداشتی و محیط زیستی توصیه شده از سوی سازمان ملی استاندارد برای سلامت مصرف کنندگان این ظروف اهمیت دارد.

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ :تاريخ

  تبلیغات رنگارنگ وجذاب راهی برای کلاهبرداری سایبری
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: این روزها شاهد افزایش تبلیغات دروغین و کذب در فضای مجازی هستیم و تبلیغات رنگارنگ و جذاب راهکاری برای انجام کلاهبرداری‌های سایبری است

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ :تاريخ

  لذت فراموش‌شده نوشتن با قلم و كاغذ
سال2014 در 10 ايالت امريكا درباره نوشتن از طريق صفحه كليد و نوشتن به شيوه سنتي تحقيقاتي انجام شد. محققان دريافتند يك ارتباط علت و معلولي بين كاهش سطح سواد و استفاده از صفحه كليد وجود دارد.

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  15161718192021222324  ÈÚÏí  >>