۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  11121314151617181920  ÈÚÏí  >>
  کتاب های دکوری جایگزین کتاب های واقعی
کتابهای دکوری ازجنسMDF یا مقوای تو خالی،کانتینر کانتینر از چین وارد می‌شود و به گفته فروشنده‌ها در سریعترین زمان بفروش می‌رسد!

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ :تاريخ

  جای خالی هنر بر اسکناس ها
آثار هنری چه زمانی روی اسکناس‌ها نقش می بندند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  روزنامه را به‎خاطر بسپار وب رفتنی‎ است
وضعیت امروز روزنامه‌نگاری کشورمان در شرایط ویژه‌ای قرار دارد. رسانه‌های مکتوبی که روزگاری نبض افکار جامعه را در دست داشتند، حالا ضربان نبض‌شان روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شود و غولی که تحت نام فضای مجازی در مقابلشان قد علم کرده، امکان امتداد حیات را از آنها می‌گیرد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  با جک مارکتینگ آشنا شوید
بر اساس آخرین تحقیقات یک شرکت خدمات اجاره کتاب درسی در مورد جک مارکتینگ ، شرکت Chegg، تقریبا ۸۰ درصد جوانان و نوجوانان تبلیغاتی که باعث خنده آنها شده را به یاد می‌آورند

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  ناگفته‌های طراح پوستر اصلی جشنواره جهانی فیلم فجر ۳۶
طراح پوستر اصلی سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره ویژگی هایی که در طراحی به کار برده و تصویر دو کودک که در پوستر حضور دارند، توضیح داد.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  بسته‌بندی نوشیدنی با تصاویر سه‌بعدی
شکلی از بسته‌بندی هوشمند غذا و نوشیدنی که Zappar نامیده می‌شود وارد بازار شده که اطلاعات برند را از طریق تصاویر جذاب سه بعدی و اتصال به دنیای دیجیتال، به مشتری منتقل می‌کند.

۱۳۹۶/۱۲/۲ :تاريخ

  گرافیک متحرک ( موشن گرافیک ) چیست ؟
Motion Graphic یا علم تلفیق حرکت و صوت در رسانه های امروزی به جائی رسیده که امروزه با برخورداری از حرکت تصاویر ثابت نقشه بیتی و برداری و Sound Effects به آن ها می توان آثار بدیعی را خلق کرد که بی نظیرند و در نهایت منجر به تولید تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی می شوند.

۱۳۹۶/۱۲/۲ :تاريخ

  طراحی بسته‌بندی انعطاف‌پذیر برای نوشیدنی
یک مخترع لهستانی اقدام به طراحی بسته‌بندی نوشیدنی انعطاف‌پذیر با قابلیت فشرده شدن کرده است. این بسته‌بندی شامل یک سرپوش غیرقابل نفوذ در برابر هوا و قابل بازشدن از یک طرف است.

۱۳۹۶/۱۲/۱ :تاريخ

  فقر خلاقیت در بسته‌بندی نوشیدنی ایران
یکی از مشکلات در صنعت بسته بندی نوشیدنی ایران، برتری بسته بندی پت یا پلاستیکی است و دلایل اصلی استفاده از از این نوع بسته بندی ارزان بودن آن است.

۱۳۹۶/۱۲/۱ :تاريخ

  رمز موفقيت در بازار رقابتی آب بسته بندی
با توجه به گرايش زياد مردم به آب‌هاي بسته بندي و وجود برندهاي مختلف در اين بازار، لزوم بازاريابي مناسب از سوي شركت‌هاي مختلف توليدكننده اين محصول به شدت احساس مي‌شود.

۱۳۹۶/۱۲/۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  11121314151617181920  ÈÚÏí  >>