۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  18192021222324252627  ÈÚÏí  >>
  تاریخچه کارواش ، از گذشته تا به امروز
از زمانیکه اولین خودرو جهان به شکلی که امروزه رایج است، در حدود سال ۱۹۰۰ ساخته شد، شستشو و تمیز کردن آن مورد توجه قرار داشت. از روش های دستی قدیمی گرفته تا کارواش های دستی و اتوماتیک جدید با تکنولوژی بالا، همه در برهه ای از زمان بخش عمده ای از وظایف شستشوی خودرو را بر عهده گرفته اند. در این بین استفاده از کارواش ها به دلیل مزایای متعدد آن به طور چشم گیری افزایش یافته است. شستشوی خودرو بوسیله کارواش امروزه به شستشوی بدنه، شیشه ها، چرخ ها و در مواردی موتور خودرو اطلاق می شود. در این مقاله تاریخچه

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ :تاريخ

  الکترونیک چاپی;فرصتی برای بسته بندی هوشمند
در آینده ای نزدیک، محصولات بیشتر و بیشتری دارای بسته بندی هایی خواهند بود که شامل اقلام الکترونیکی چاپی هستند. اینها چندین کار را همزمان انجام می دهند و مزایای بسیار بیشتری نسبت به بسته بندی های معمولی دارند. صحت این مطالب را می توان دنبال کرد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ :تاريخ

  کلید دستیابی به بیشترین سودآوری، در چاپ دیجیتال است
سوسن ریاحی : "کاروفورد وستون" بر جنبه های واقع بینانه ا ی ازچاپ برحسب تقاضا(POD) توجه می کند که باید توسط ارائه دهندگان خدمات چاپ، درنظر گرفته شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  گردش کار چیست؟
ما عبارت گردش کار را اغلب در مقالات و محصولات بازاریابی می بینیم. با این حال، اگر شما از هر فرد حتی در یک شرکت بپرسید" گردش کارشان چیست " پاسخهای متفاوت دریافت خواهید کرد. سوسن ریاحی

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  محصولی جدید برای انجام چاپ عالی روی پارچه
کسب و کارهایی که بدنبال رشد در حوزۀ صنایع چاپ دیجیتال روی پارچه هستند و از این فناوری در تولید پوشاک و لوازم دکور استفاده می کنند، می¬توانند سازوکار خود را با بهره گیری محصول جدید شرکت EFI بهبود بخشیده و نوآوری های جدیدی در زمینۀ تصویرسازی، طراحی و تولید محصولات جدید ارائه نمایند

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  کمپین "اچ پی" برای ترغیب خانواده ها به داستانسرایی !
در محل شرکت "اچ پی" خانواده ها می¬توانند داستان های مورد علاقۀ خود را انتخاب نموده، نکات مد نظر خود را اعمال نمایند و با استفاده از چاپگر پیشرفتۀ مدل HP 8735 All-in-One (AiO) نسخۀ چاپی کتاب خود را دریافت نمایند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  ارزش نام تجاری
نام تجاری، از دارایی های یک شرکت است که باعث افزوده شدن ارزش محصول نهایی می شود. یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهام داران، ارزش ایجاد کرده و همچنین نخبگان را به کار جذب می کند. اما از آنجا که یک الگوی استاندارد برای محاسبه ارزش نام تجاری وجود ندارد، درک میزان ارزش آن مشکل است. دو اتومبیل را در نظر بگیرید که در خط تولید یک کارخانه اروپایی تولید می شوند. این دو خودرو دارای شکل یکسان و مشابه هستند و روی یک شاسی مشابه سوار شده اند. تنها فرق موجود میان آن دو، نام آنهاست. یکی از آنها نامش فیات و د

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  ریشه یابی عدم توجه به برند در ایران
پیش از آن که «اهمیت برند در فضای کسب وکار» مورد توجه قرار گیرد، به نظر می رسد، با رویکرد تاریخی-تحلیلی باید دنبال این پرسش بود که چرا برند در فضای کسب و کار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه ای برخوردار نیست؟

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  طراحی بطری آب معدنی با رویکرد جذابیت و استفاده راحت تر
آب معدنی و آب شرب به عنوان یکی از نیاز های اساسی روز مره انسان و استمرار حیات می باشد. میزان نیاز روزانه هر فرد 1 تا 2 لیتر می باشد که بستگی به شرایط آب و هوایی و سن سال دارد، استفاده از آب آشامیدنی سالم و گوارا یکی از مهم ترین فاکتور های مصرف آب می باشد.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  فناوری نانو در بسته بندی و سلامت مواد غذایی
برگزاری همایش هایی با موضوع فناوری نانو، راه اندازی کنسرسیوم هایی برای مواد غذایی بهتر و سالم تر، همچنین بالا بردن آگاهی مردم از طریق رسانه ها، مؤید تأثیرگذاری فناوری نانو بر صنایع غذایی است. انواع کاربردهای نانو در این زمینه شامل بسته بندی های هوشمند، مواد نگهدارنده و مواد خوراکی تعاملی (interactive) است، که به مصرف کنندگان اجازه می دهد موادغذایی را با توجه به ذائقه و نیازغذایی مورد نظرشان تغییر دهند.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

<<  ÞÈáí  18192021222324252627  ÈÚÏí  >>