۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  17181920212223242526  ÈÚÏí  >>
  ویژگی های تبلیغات مؤثر
روان شناسی تبلیغات، شناخت عواملی است که سبب می شود که افراد تحت تأثیر تبلیغات قرار گرفته و موافق با آن واکنش نشان دهند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  غذاهای بسته‌بندی و معضل وجود ماده شیمیایی مضر در بدن نوجوانان
متخصصان انگلیسی هشدار دادند

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  مزایای بسته‌بندی کارتنی برای تولید کنندگان نوشیدنی
یکی از مهمترین موضوعات کنونی در جهان حفظ محیط زیست است، در همین راستا کلیه صنایع توجه ویژه ای به موضوعات زیست محیطی در پروسه تولید دارند. در همین راستا نگاهی دارین به سیستمهای بسته بندی سلوزی سازگار با محیط زیست.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  چگونه برای کودکان کتاب بخوانیم؟
کتابخوانی نقشی اساسی در شکل‌دهی حافظه و مهارت‌های شناختی‌ کودکان دارد. اما سؤال اینجاست که چطور برای کودک کتاب بخوانیم و چه کتاب‌هایی برای کودکان در سنین مختلف مناسب است. با خواندن ادامه مطلب می توانید جواب سؤالات خود را بیابید.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  تکنیک های شرکت پیکسار برای افزایش تفکر خلاق
چگونه می‌توانید ایده‌های خلاقانه‌ی بیشتری داشته باشید؟ مدیر هنر شرکت انیمیشن پیکسار، تکنیک‌های خود را در این زمینه بیان می‌کند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  بسته بندی در صنایع غذایی
بسته بندی عبارتند از هنر و علم آماده سازی مواد غذایی برای انبار کردن و در نهایت فروش. بسته بندی باید تا حد امکان ساده و ارزان باشد، ضمن اینکه هدف اولیه بسته بندی یعنی خاصیت حفاظتی و جذابیت را نیز دارا باشد. با عنایت به این که مواد بسته بندی توسط ماشین های مختلف فرآیند می شود، بنابراین خواص دیگری نیز باید داشته باشد که عبارتند از: نرمش، قابلیت پذیرش چاپ، قابلیت استفاده در ماشین های لفاف قابلیت دوخته شدن در حرارت، شکل پذیری به کمک باد یا خلاء و یا فن آوری های حرارتی.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  دنیای بسته بندی های تتراپک
بسته بندی، علمی است میان رشته ای که از جمله این رشته ها می توان به طراحی صنعتی، گرافیک، چاپ و مهندسی صنایع اشاره نمود. در زمینه طراحی بسته بندی، استانداردهایی نیز تدوین گردیده که بسیاری از آنها مربوط به موقعیت های نظامی و لجستیک بوده و توسط مراکزی همچون US Navy و NAVSO ارائه گردیده اند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  از اصطلاحات چاپ بیشتر بدانید (ليتوگرافي چيست؟)
فيلم چيست؟ زينک چيست؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  چگونه کاغذ مناسب را انتخاب کنیم؟
روزی روزگاری آینده‌نگرها و روزنامه‌نگاران فنی با اطمینان کامل پیش‌بینی کردند که ورود اداره بدون کاغذ امری قطعی و قریب‌الوقوع خواهد بود. با وجود اینترنت، ایمیل و وسایل الکترونیکی نوظهوری همچون کتابخوان‌های اینترنتی و تبلت‌های الکترونیکی چه نیازی به کاغذ پرهزینه و بی‌دوام خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  ایده خلاق تبلیغات کارواش
ایده خلاق و ایده های خلاقانه در شهر یا کشور شما چگونه اند، آیا هنوز برای تبلیغ کارواش از تراکت یا فلایرهای تک رنگ یا معمولی استفاده می کنند. در این پست یک ایده خلاق تبلیغ کارواش به شما معرفی می شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  17181920212223242526  ÈÚÏí  >>