۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  61626364656667686970  ÈÚÏí  >>
  حکایت کتاب‌هایی که «خوانده-نخوانده» خمیر می‌شوند
قفسه‌ مغازه‌های خرید کاغذ باطله پر شده از کتاب‌هایی که مدت زمان زیادی از انتشار آن‌ها نگذشته است. این درحالی است که با تلاش باطله‌فروشان کتاب‌دوست، بسیاری از کتاب‌های چاپ قدیم دوباره به چرخه مطالعه باز می‌گردند و از نابودی حوضچه‌های تخمیر نجات پیدا می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  با ممنوعیت نصب بنر در تبریز، بازار سیاه تبلیغات بنری به وجود می آید
کارشناس مسائل فرهنگی: با ممنوعیت نصب بنر در تبریز، بازار سیاه تبلیغات بنری به وجود می آید/ نصب بنر در ایام عاشورا و فاطمیه نمود بارز اعلام عزای اهل بیت است

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  گزارش جلسه هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران؛
ورود اتحادیه ناشران به موضوع عرضه کتاب با تخفیف‌های غیرمتعارف

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  ضعف در قانون‌گذاری کارخانه کاغذ پارس را به سمت تولید ظروف سلولزی سوق داد
مدیرعامل کارخانه کاغذ‌پارس از تولید ظروف یکبار مصرف سلولزی کاملا گیاهی برای نخستین‌بار در ایران و منطقه خاورمیانه برای سال آینده خبر داد و گفت: ضعف در قانون‌گذاری موجب شد با تمام ظرفیت در تولید کاغذ چاپ فعال نباشیم.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ :تاريخ

  هشدارهایی درباره استفاده از رنگ در لوگو
استفاده از رنگها در لوگو بسیار می تواند جذاب باشد. در کل ، رنگها همیشه توان این را دارند که توجه افراد را به خود جلب کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  بنر ها نوعی دیگر از تبلیغات دیجیتال و آنلاین جذاب
بنر ها به عنوان نوع دیگری از تبلیغات دیجیتال و آنلاین می باشد. تبلیغات دیجیتال و آنلاین یکی از سریعترین واحد های رو به رشد در صنعت تبلیغات است و در کانون تبلیغات و شرکت های مستقل دیجیتال، از فرصت هایی که اجرای کار با فیلم های مستند پر تحرک (اکشن)، پویانمایی و صدا دارد، حداکثر استفاده را می کنند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  چگونه بهترین کاتالوگ و بروشور مناسب طراحی کنیم؟
احتمالاً شما نیز تا کنون کاتالوگها و بروشورهای زیادی را از طرف شرکتها ، فروشندگان و تولید کنندگان که از این طریق به تبلیغ و معرفی کالاهای خود پرداخته اند دریافت و مطالعه کرده اید.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  ساختار کلی طراحی سالنامه برای شرکتها یا سازمانها
معمولاً بسیاری از سازمانها یا شرکتها تعدادی سالنامه در سال چاپ می کنند که در قسمتهای مختلف سازمان یا شرکت از آنها استفاده می شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  راهنمای طراحی انواع کارتهای دعوت و کارت پستال
قبل از اینکه اقدام به طراحی کارت دعوت یا کارت پستال خود کنید به شما پیشنهاد می کنیم که راهنمای ارائه شده در این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید تا نتیجه کار شما مطلوب و مناسب تر باشد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  طراحی فروشگاه اینترنتی
امروزه بسیاری از معاملات و خرید و فروشها به صورت اینترنتی انجام می شود. از آنجا که معاملات اینترنتی کم هزینه تر و راحت تر است و نیاز به مراجعه حضوری ندارد بسیاری از افراد از این نوع خریدها استقبال می کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

<<  ÞÈáí  61626364656667686970  ÈÚÏí  >>