۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  656667686970  ÈÚÏí
  انتقال هیئت خرید کتاب به دفتر امور چاپ/ به آینده صنعت چاپ خوشبینم
مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت ارشاد از نهایی شدن موضوع انتقال هیئت انتخاب و خرید کتاب به این دفتر خبر داد و این انتقال را بی‌ارتباط با مسئولیت خود در دبیرخانه هیئت دانست.

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ :تاريخ

  ضعف فناوری بسته‌بندی صنایع غذایی
گروه بنگاه‌ها : صنایع غذایی کشور برای حضور موفق در بازارهای جهانی و رقابت با برندهای بزرگ ناگزیر به رشد و پیشرفت در صنعت بسته‌بندی مطابق استانداردهای جهانی است و باید توسعه فناورانه بسته‌بندی در دستور کار جدی تمامی ‌برندها قرار گیرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  آماده‌باش شرکت‌ها در برابر ویرانگری دیجیتال
این روزها که هر روز یک تکنولوژی جدید جایگزین تکنولوژی دیگری می‌شود، همگام ماندن در دنیای تحول دیجیتال به تحولات تکنولوژیک بنیادی نیاز دارد. کسب‌وکارهایی که از این تغییر استقبال نکنند یا استعدادهای لازم را برای اجرای آن جذب نکنند، با ریسک جدی ویران شدن به دست کسب‌وکارهایی که این کار را انجام می‌دهند، مواجهند. ویرانگری یا اختلالی که تکنولوژی جدید در کار کسب‌وکارهای موجود ایجاد می‌کند، حتی برای بزرگ‌ترین شرکت‌ها هم کلمه ترسناکی است و می‌توان شاهد وقوع آن در همه صنایع بود

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ :تاريخ

  دولت هزینه‌های صنعت چاپ را کاهش دهد
رئیس اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی گفت:با چک‌های 8ماهه چطور ارزش افزوده را هر 3 ماه پرداخت کنیم؟ دولت باید هزینه‌ها را کاهش دهد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  دگردیسی چاپ در خراسان رضوی
مشهد- ایرنا- پیشرفت فناوری و گرایش به مطالعه در فضای مجازی و عقب ماندن چاپخانه ها از قطار توسعه، چاپخانه دارانی را که سالها به چاپ و نشر کتاب و روزنامه مشغول بودند دچار مشکلات اساسی کرده به طوری که تنها راه باقیمانده برای آنان تغییر و دگرگونی در شیوه کار است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  صنعت چاپ و گرانی کاغذ
برخی کارشناسان معتقدند؛ صنعت صحافی و چاپ در سالیان اخیر با غفلت های مکرر، مسیر افول را در پیش گرفته است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  فراکسیون چاپ بزودی ایجاد می شود
تجربه نشان داده، همفکری و همکاری در یک رسته، صنف و یا اتحادیه می تواند زمینه را به منظور توسعه و پیشرفت برای اعضا فراهم کند این مهم در حوزه چاپ نیز بار ها مطرح شده به همین منظور ایجاد یک تشکل و فراکسیون چاپ برای فعالان این حوزه امری ضروری است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ :تاريخ

  نامه مصرف‌کنندگان کاغذ به وزیر ارشاد برای جلوگیری از افزایش تعرفه کاغذ
وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد و در آن نامه خواستار افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ،‌ تحریر و روزنامه از 5 درصد به 10 درصد شد، افزایش قیمتی که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک بر قیمت نهایی اغلب کالاهای فرهنگی تاثیر سوء بگذارد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  چاپ ترکیبی – فلکسو ، اینکجت این دو دنیا را به بهترین شکل وارد صنعت بسته بندی می کند
هم چنان که چاپ دیجیتال در حال گسترش حضور خود در صنعت بسته بندی است، کارگاه های چاپ و مبدل ها در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی هستند که به واسطه آن ها بتوانند به شکلی خلاقانه، از مزایای چاپ دیجیتال در کنار فناوری های سنتی بهره مند شوند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

  جوهر نانویی برای چاپ روی پارچه و شیشه تولید شد
به گزارش ایسنا، امیر رضوانی مقدم، مجری طرح با اشاره به قابلیت ایجاد شده برای چاپ تصویر دلخواه بر روی اجسام مصرفی یا تزیینی مانند لباس، قاب موبایل، لیوان و پازل گفت: این چاپ معمولا با استفاده از یک چاپگر رومیزی جوهرافشان و یک پرس حرارتی خیلی کوچک بدون نیاز به دستگاه‌های چاپ پیشرفته و بزرگ صنعتی انجام می‌گیرد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  656667686970  ÈÚÏí