۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  6364656667686970  ÈÚÏí  >>
  نوسانات قیمت کاغذ و مقوا طبیعی است
رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا با اشاره به نوسانات قیمت کاغذ در روزهای اخیر گفت: بهای کاغذ در بازار طی هفته‌های اخیر ثابت و در برخی مواقع، تغییر قیمت‌ها یک تا دو هزار تومان بوده است که وضعیتی معمولی به شمار می‌آید و گرانی چشم‌گیری نیست که بخواهد بر کارها تاثیر زیادی بگذارد یا قیمت‌ها را ناعادلانه کند.

۱۳۹۶/۱۱/۴ :تاريخ

  انتقال چاپ به وزارت صنعت تا قبل از سال 97
سعید باستانی؛ سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری این کمیسیون برای اصلاح بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ارائه گزارش کتبی دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت، بحث واگذاری چاپ به وزارت صنعت تا قبل از سال 1397 به صورت عملی اجرایی خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۱/۴ :تاريخ

  ورود سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع نرخ کاغذ در بازار
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از متعارف شدن قیمت کاغذ مطبوعات خبر داد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  نگاهی آماری به برترین صادرکنندگان کاغذ جهان
مجموع ارزش صادرات جهانی کاغذ در پایان سال 2016 برابر با 154.4 میلیارد دلار بوده است و اروپایی ها در صدر این بازار قرار داشته‎اند. براساس آمار ارائه شده؛ سهم کشورهای اروپایی از رقم مذکور برابر با 86.6 میلیارد دلار یا 56.1 درصد بوده است.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  کم لطفی برخی استارت آپ‌ها نسبت به هنرمندان گرافیست
عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد تبلیغات گمراه‌کننده برخی استارت‌آپ در مورد ارائه رایگان خدمات طراحی، یک تهدید جدی برای طراحان حرفه‌ای و گرافیست‌های شناسنامه‌دار است.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ :تاريخ

  مشاركت ياهو و گوگل از سال 2018
گوگل طي يك قرارداد سه ساله منحصر به فرد، نتايج جستجو و آگهي هاي تبليغاتي ياهو را ارائه مي دهد. با پايان يافتن مدت معامله ياهو با مايكروسافت، گوگل در حالي درآمد حاصل از آگهي هاي تبليغاتي موجود در ياهو را مي پردازد كه ياهو نيز عكس ها و كلمات مورد جستجو در گوگل را تامين خواهد كرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  بازگشت فن‌آوری برتر GOSS به ایران، پس از ۴۰ سال
آنها چهار روز در نمایشگاه با اهالی چاپ صحبت و راه حل‌ها و محصولات جدید خود را معرفی کردند. پیتر کروان مدیر فروش گاس و پل کالینسون مدیر صادرات گاس در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه صنعت بسته‌بندی از حضور در بازار ایران اظهار خوشنودی کردند و راه حل‌های گاس برای بازار ایران را کارامد و عملی می‌دانند. ایشان به ارتقای نقش صنعت چاپ ایران برای پاسخگویی به برندهای بزرگ داخلی و خارجی امیدوار هستند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  چالش‌های امروز‌ طراحان
آب آشامیدنی هست. بسته‌بندی کافی و مناسب و زیبا هم دارد. اما رقابت بین تولیدکنندگان آب آشامیدنی هم هست. حالا شما باید به چیزی فراتر از حل کردن مشکلات یا پاسخگویی به نیازهای مشتری فکر کنی. باید به بیشتر دیده شدن فکر کنی و این که باید به بازار نشان بدهی که ما نکته‌سنج‌تر از دیگران هستیم.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های دانش بنیان صنعت چاپ حمایت می‌کند
در نشست مشترک معاون صندوق کارآفرینی امید و رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران راهکارهای حمایت از اکوسیستم کارآفرینی در بخش صنعت چاپ بویژه توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان بررسی شد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  تازه‌ترین سخنان معاون فرهنگی وزیر ارشاد درباره سیاست‌های انتشار کتاب و صدور مجوزها
در سه ماهه پاییز 96 در استان اصفهان 590 درخواست مجوز کتاب بررسی شده و 540 عنوان کتاب مجوز چاپ گرفته‌اند. 40 تا 50 مورد اثر مشروط و نیازمند اصلاحیه بودند و تنها یک مورد درخواست مجوزش رد شده است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  6364656667686970  ÈÚÏí  >>