۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  64656667686970  ÈÚÏí  >>
  ضرورت توسعه صادرات و راهکارهای حمایت از صنایع کشور جهت حضور در بازارهای بین المللی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با بیان ضرورت افزایش رقابت پذیری تولیدات داخلی و حضور در بازارهای بین المللی، اختلاف تکنولوژیکی، بالا بودن سطح مصرف انرژی، بهره وری پایین تولید و نیروی کار، پایین بودن ارزش افزوده تولید، عدم توجه لازم به بازاریابی، بازارسازی و بازارشناسی به همراه ضعف در ارائه بسته بندی و .... را از موانع اصلی افزایش صادرات کشور عنوان کرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های دانش بنیان صنعت چاپ حمایت می‌کند
در نشست مشترک معاون صندوق کارآفرینی امید و رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران راهکارهای حمایت از اکوسیستم کارآفرینی در بخش صنعت چاپ بویژه توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان بررسی شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  کاغذ در شمول کالاهای اساسی جهت اخذ ارز مبادله­ ای قرار گرفت/ هیچ انحصاری برای واردات کاغذ وجود ندارد
با پیگیری‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع کاغذ در دستور کار کارگروه تنظیم بازار برای ارایه بسته مدیریت بازار و در شمول کالاهای اساسی جهت اخذ ارز مبادله ­ای قرار گرفت. از سوی دیگر واردات کاغذ بر اساس ردیف تعرفه و انجام ثبت سفارش انجام گرفته و هیچ انحصاری در حوزه واردات کاغذ وجود ندارد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ :تاريخ

  قم صنعت چاپ را از دست داده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه چاپ قم برند است اما متأسفانه استان‌هایی در چاپ از قم پیشی گرفته‌اند گفت: قم صنعت چاپ را از دست داده است، شهرک شهاب جایگاه خوبی برای چاپ بود که از آن استفاده نشد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ :تاريخ

  نشست کارشناسی تعرفه واردات مواد اولیه صنعت چاپ
عصرشنبه هفدم دی روسای چهار اتحادیه برزگ صنعت چاپ و بسته بندی به همراه کارشناسان و مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر چاپ گرد هم آمدند تا تعرفه واردات مواد اولیه مصرفی صنعت چاپ را بررسی نمایند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ :تاريخ

  دوره کاربردی آموزش چاپ در چاپخانه
دوره‌های کاربردی آموزشی چاپ در محیط چاپخانه برای فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه توسط گروه پژوهشی عفراوی چهارشنبه 20 دی ماه برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ :تاريخ

  اداره چاپ ونشر پوست می اندازد!
در پی انتقال هیئت انتخاب و خرید کتاب به اداره‌کل امور چاپ و نشر وزارت ارشاد، به زودی بخش مربوط به حمایت از کتاب‌های فاخر و ارزشمند نیز به این اداره‌کل پیوست خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ :تاريخ

  فروش نشر پیرسون 12 برابر صنعت نشر ایران است
مطابق با گزارش‌های موجود، نشر پیرسون به عنوان پرفروش‌ترین ناشر جهان در سال 2016 معادل 22 هزار و 480 میلیارد تومان فروش داشته و این در حالی است که جمع مبلغ کل کتاب‌هایی که در سال 95 منتشر شده‌اند، تنها هزار و 854 میلیارد تومان بوده.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ :تاريخ

  افزایش تعرفه واردات مواد اولیه روندی مخرب برای صنعت چاپ
یکی از مشکلات و معضلات نهفته در بازار صنایع چاپ و بسته بندی ایران که از دید برخی پنهان می ماند افزایش تعرفه واردات مواد اولیه مصرفی و مورد نیاز این صنعت است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ :تاريخ

  واردات کاغذ بدون انحصار مشمول ارز مبادله‌ای
وزرات صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: کاغذ در دستورکارگروه تنظیم بازار برای ارائه بسته مدیریت بازار، مشمول کالاهای اساسی به منظور اخذ ارز مبادله ای است و واردات آن بدون انحصار صورت می گیرد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ :تاريخ

<<  ÞÈáí  64656667686970  ÈÚÏí  >>