۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  60616263646566676869  ÈÚÏí  >>
  به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی؛ بیش از 15000 جلد کتاب ویژه دهه مبارک فجر چاپ می‌شود
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 15000 هزار جلد کتاب ویژه دهه مبارک فجر از سوی اداره تولیدات فرهنگی این معاونت تولید و در حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  کاسبی 33 هزار میلیارد تومانی با چاپ و نشر کتب درسی
نظام آموزش و پرورش که در بیشتر کشورهای جهان و به ویژه کشورهای توسعه یافته با محوریت دولت و خدمات رایگان اداره می شود، در ایران چند سالی هست که سمت و سوی خصوصی و کاسبکارانه به خود گرفته است؛ فضایی پر ابهام که بر اساس نظر کارشناسان برای کاسبان این حوزه سالانه چندین هزار میلیارد تومان عایدی دارد و اراده ای نیز برای تغییر این سمت و سو وجود ندارد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  کارت ویزیت هوشمند موبایلی طراحی شد.
کارت ویزیت هوشمند بر بستر موبایل با هدف توسعه بازاریابی دیجیتالی توسط یک استارتاپ ایرانی طراحی و راه اندازی شد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  شرکت چاپ طلای ارومیه، یکی از شرکت‌های سرآمد حوزه بسته‌بندی است
صنعت بسته‌بندی بیشترین سهم مصرف فویل‌های آلومینیومی در جهان را دارد. این صنعت در ایران طی سال‌های گذشته با رشد خوبی همراه بوده است. واحدهای تولیدکننده انواع لفاف‌های غذایی و دارویی درصنعت بسته‌بندی و در میان انواع واحدهای مصرف‌کننده فویل آلومینیومی از بیشترین اهمیت برخوردار هستند و شرکت چاپ طلای ارومیه، یکی از شرکت‌های سرآمد این حوزه به‌شمار می‌رود

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  صدور ۱۱۵ پروانه کسب در اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران
از فروردین ماه ۹۶ تاکنون ۱۱۵ پروانه کسب در حوزه نشر، پخش، کتابفروش و ناشر ـ کتابفروش توسط اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران صادر شده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  بازگشت تولیدات داخلی با بسته بندی‌های شکیل به کشور
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید به استانداردهای جهانی در زمینه بسته‌بندی نزدیک شویم، بسیاری از تولیدات مرغوب و با کیفیت کشور در بازارهای دیگر دنیا در بسته بندی‌های شکیل و زیبا مجددا وارد کشور می‌شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  چاپگر قابل کنترل با صدا هم عرضه شد
شرکت اچ پی کنترل صوتی را برای برخی چاپگرهای خود ممکن کرده تا افراد بدون نیاز به فشردن هیچ دکمه ای بتوانند آنها را کنترل و برگه های مورد نظر را چاپ کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  یک واحد بسته بندی حبوبات توسط استاندار کرمانشاه افتتاح شد.
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  سرمایه گذاری‏ های کوچک در صنعت چاپ، بهره وری های مناسبی در پی دارد
یکی از پر فروش ترین وسایل تبلیغاتی با کمک چاپ ترانسفر یا حرارتی انجام می شود که بر روی انواع وسایل مانند پارچه یا لیوان و انواع هدایای دیگر نقش می گیرد و بازار خوبی را از آن خود کرده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

  خبر خوش به ناشران قرآن/ کاهش ۵۰ درصدی زمان تصحیح
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن از کاهش زمان تصحیح قرآن خبر داد و گفت: در تلاشیم زمان تصحیح را از ۱۰ روز به ۵ روز کاهش دهیم که در این زمینه مصححان را آموزش می‌دهیم.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ :تاريخ

<<  ÞÈáí  60616263646566676869  ÈÚÏí  >>