۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  59606162636465666768  ÈÚÏí  >>
  بخشودگی ۹۵ درصد جرایم مالیات بر ارزش افزوده برای چاپخانه‌دارن
تمامی فعالان صنعت چاپ شامل واحدهای لیتوگرافی، چاپخانه‌داران و صحافان اگر تا پایان سال ۹۶ اصل مالیات بر ارزش افزوده خود را پرداخت کنند، از ۹۵ درصد جرایم بخشودگی می‌گیرند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ :تاريخ

  هم‌اندیشی روسای اتحادیه چاپ کشور با موضوع مشکلات چاپ
نشست هم‌اندیشی روسای اتحادیه‌های چاپخانه‌داران کشور روز گذشته با حضور هشت رییس اتحادیه چاپخانه‌داران کشور برگزار شد. در این نشست موضوعاتی مانند بحثواسپاری صنعت چاپ به وزارت صنعت، معدن و تجارت و موضوع مالیات بر ارزش افزوده و بحران کاغذ بررسی شد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ :تاريخ

  چاپ کتاب در کشور از یک میلیون جلد فراتر رفت
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد گفت: چاپ کتاب در کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و از یک میلیون جلد فراتر رفته است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ :تاريخ

  اسکناس با تصویر شهریار
در خبرها آمده بود که مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از تصمیم این بانک درباره توقف انتشار اسکناس500 تومانی (5 هزار ریالی) خبرداده است. اما اخبار بعدی آن را تکذیب کرد و پی‌گیری ایرنا از بانک مرکزی نشان داد که بانک مرکزی از توقف انتشار این اسکناس منصرف شده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  ۳۰ پوستر برتر فیلم های سال ۲۰۱۷ را ببینید
بدون شک بسیاری از مخاطبان سینما برای تماشای یک فیلم سینمایی اگر دلیل مناسبی پیدا نکنند، به پوستر آن مراجعه می کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  سقوط ارزش ریال، چاپ را ساقط کرد
صنعت چاپ صنعتی بسیار گسترده است و از چاپ تا نشر، تبلیغات، بازاریابی، کاغذ و بسته‌بندی را در خود جای‌داده است. این مجموعه‌ گسترده با چالش‌ها و مشکلاتی از آموزش تا قوانین و تسهیلات و... مالیات زیاد، گران بودن کاغذ، قاچاق کتاب روبه رو است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  واگذاری ممیزی به نویسندگان و ناشران در دستور کار قرار بگیرد
رئیس جمهور کتاب و نویسندگان را حلقه وصل گذشته و آینده‌ دانست و گفت:کتاب آیینه تمام نمای ملتها در تاریخ است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  آیا صنعت چاپ از چاله به چاه افتاده است؟
هنوز انتقال صنعت چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت صنعت به صورت تمام و کمال انجام نشده که مشکلات پیش‌بینی نشده یکی پس از دیگری این صنعت را درگیر کرده است، گویی چاپ از چاله به چاه افتاده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  بسته بندی ضعیف کابوس صادرات ایران
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پائین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت می تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

  تعطیلی دانشگاه چاپ اصلا خوب نیست
محمدحسن فکری، رئیس سابق مرکز علمی کاربردی واحد ۵ تهران هم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اظهار تاسف از تعطیلی این مرکز مهم آموزشی صنعت چاپ و نشر کشور گفت: این مرکز تا حدود سال‌های ۹۲ و ۹۳ زیر نظر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما چند سالی است که تمامی مراکز علمی، کاربردی فرهنگ و هنر از جمله همین مرکز (دانشکده چاپ) به موسسه آموزش علی علمی و کاربردی انتقال یافته‌اند و زیر نظر این موسسه، فعالیت می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ :تاريخ

<<  ÞÈáí  59606162636465666768  ÈÚÏí  >>