۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  891011121314151617  ÈÚÏí  >>
  80 قرآن در 6 ماه ابتدایی سال مجوز چاپ گرفتند
٨٠ مجوز چاپ در ۶ ماهه نخست سال ٩٧ از سوی معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن اعطا شد.

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  کاغذ‌های مکشوفه با قیمت مصوب در اختیار بخش توزیع‌ قرار می گیرد
دبیرکارگروه ساماندهی کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تنها مورد مکشوفات کاغذ که از طرف وزارت صنعت به وزارت ارشاد معرفی شد، انبار موجود در شهرستان ری بوده است.

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  قیمت کاغذ قابل قبول است
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ابتکار کمیته کاغذ مطبوعات، علی‌رغم نوسانات شدید ارزی، قیمت کاغذ در شرایط قابل قبولی قرار گرفته است.

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  ساز و کارها نتوانست ارزهای کاغذ را مدیریت کند
سوالی که همچنان برخی ذهن ها را به خود مشغل کرده است

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  تعاونی مشمول زینک دولتی هست
در روزهای اخیر اخباری توسط خبرگزاری ایبنا مبنی بر عدم تعلق محموله‏ ی زینک با ارز دولتی (که توسط تعاونی لیتوگراف درخواست شده بود)، منتشر شد که طبق اخبار واصله از رئیس تعاونی لیتوگراف، با واقعیت مغایرت دارد.

۱۳۹۷/۷/۳ :تاريخ

  دومین همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می شود
دومین همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی ، همزمان با نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در روز جمعه 20 مهر 97 و در ساعت 10 در نمایشگاه آفتاب برگزار می‌شود. این همایش با مشارکت حدود 20 ارگان دولتی، خصوصی و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

۱۳۹۷/۷/۳ :تاريخ

  ارز دولتی برای تامین نیاز داخلی
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با مشارکت وزارت صمت قرار شده است ارز دولتی برای واردات کاغذ و تامین نیاز ناشران و همچنین روزنامه‌ها و نشریات تامین شود.

۱۳۹۷/۷/۳ :تاريخ

  42 کشور جهان در گردهمایی صنعت چاپ و نشر حضور می یابند
همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، بیستمین گرد هم‌آیی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر جهان در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

  اتحاد رمز عبور از چالش های صنعت چاپ
یک فعال صنعت چاپ با بیان اینکه اهالی چاپ باید با اتحاد در کنار یکدیگر قرار گیرند، گفت: در شرایط امروز کشور خانواده صنعت چاپ باید با همبستگی و انتخاب راهکار مناسب و هدف‌گذاری در مسیرکاری خود از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنند.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

  کاغذ معاف از مالیات شد
بر اساس گزارش منتشره کارگروه تنظیم بازار از تاریخ ۱۷ مرداد ماه سال جاری انواع کاغذهای چاپ‌ و تحریر و روزنامه از پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات قطعی معاف شدند.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  891011121314151617  ÈÚÏí  >>