۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  13141516171819202122  ÈÚÏí  >>
  ضرورت توجه به نوسازی وبهسازی صنعت چاپ
جعفر مروارید در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر حوزه چاپ خراسان رضوی در مشهد افزود: صنعت چاپ علاوه بر کار اقتصادی یک رویداد فرهنگی است زیرا پیشکسوتان صنعت چاپ قبل از اینکه وارد این صنعت شوند، یک شخصیت فرهنگی بودند.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  واردات 80 درصدی مواد اولیه چاپ
رئیس انجمن علمی چاپ با اشاره به واردات 80 درصدی مواد اولیه صنعت چاپ از خارج کشور، بومی سازی و توجه هرچه بیشتر به تولید داخلی در کنار توانمندسازی فعالان این صنعت را یک ضرورت دانست.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  تکانه‌های ارزی افزایش 120 درصدی کاغذ را به دنبال داشت
کیوان کاشفی به افزایش 120 درصدی قیمت کاغذ که مشکلات بسیاری برای چاپخانه‌داران ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: این گرانی سرسام‌آور در حالی است که حتی یک نفر هم نیست که ادعا کند با ارز آزاد، واردات کاغذ انجام می‌دهد.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  ردپای کمبود مواد اولیه بر دل تولیدات چاپی شیراز
افزون بر کمبود کاغذ؛ اکنون با نوسانات نرخ ارز، مواد اولیه لیتوگرافی در بازار کمیاب شده و مطبوعات فارس به مشکل برخورده اند.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  قانون مدونی بر واردات کاغذ وضع نشده است
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیت ویژه‌ای برای واردات کاغذ نداریم و واردکنندگان می‌توانند هر حجمی از کاغذ را وارد کنند.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  کاغذ های احتکار شده وارد بازار می شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از توزیع ۵۰۰ تن کاغذ احتکار شده به بازار خبر داد و گفت: مشکل بازار کاغذ کمبود کالا است تا گرانفروشی.

۱۳۹۷/۶/۱۵ :تاريخ

  چاپ سه بعدی روی میز بررسی
دبیر ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد دولتی را یکی از مشکلات ساختار فعلی کشور دانست و گفت: ما معتقدیم دولت بایستی هرچه سریع تر مسئولیت های تولیدی و صنعتی خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

۱۳۹۷/۶/۱۵ :تاريخ

  صنعتی که درسایه قرار گرفته
خیلی از صاحبان صنعت چاپ این روزها به دلیل از مسایل ناشی از گرانی مواد اولیه، نوسانات ارز و کمبود کاغذ دچار مشکل شده و در آستانه تعطیلی قرار دارند.

۱۳۹۷/۶/۱۵ :تاريخ

  یک برنامه یک تهدید
چندی پیش همزمان با التهاب های بازار ارز و به تبع آن مسائل مربوط به واردات کاغذ، خبری درباره ی ارایه ی نامه ای ازسوی چهار انجمن فرهنگی به اتحادیه ی ناشران و کتابفروشان تهران منتشر شد؛ که از اقدامی با عنوان "تشکیل شورای هماهنگی تشکل های نشر" حکایت می کرد. اقدامی که برخی معتقدند عملا شاکله هیئت مدیره اتحادیه ناشران یا بخش خاصی از آن را هدف قرار می دهد.

۱۳۹۷/۶/۱۵ :تاريخ

  گستره صنعت چاپ فراوان است
صنعت چاپ می تواند به رشد صنایع مختلف کمک کند

۱۳۹۷/۶/۱۵ :تاريخ

<<  ÞÈáí  13141516171819202122  ÈÚÏí  >>