۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  25262728293031323334  ÈÚÏí  >>
  دلال بازی مانع ثبات قیمت کاغذ در بازار
احمد دولت آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در خصوص تعیین قیمت 125 هزار تومان برای هر بند کاغذ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دلیل دلال بازی های زیادی که در بازار کاغذ وجود دارد،

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

  افشای یک فساد ۱۳۰ میلیون دلاری در واردات کاغذ
می‌گویند سرانه مطالعه ما ایرانی‌ها پایین است و کمتر از شهروندان کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه کتاب و مجله می‌خوانیم؛ اما انگار هرچقدر میل به مطالعه در ما وجود ندارد، عده معدودی از هم‌وطنان ما میل عجیبی به ثروت‌اندوزی از طریق بازی کاغذی دارند.

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

  نشر در بند ارز
افزایش شدید ارزش ارز بر بازار تاثیر جدی داشته و با وجود لحن آرام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازار نشر چندان آرام نیست و بحران کاغذ منجر به تدابیر ویژه در دفاتر نشر کتاب و مطبوعات شده است؛

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

  سایه سیاه تعطیلی بر سر چاپخانه‎ها
ورشکستگی، بی‌کار شدن چاپخانه‌ها، تن دادن به فروش ماشین‌آلات و تعطیلی اتفاق‌های تلخی است که این روزها به دلیل معضلات اقتصادی و نوسانات بازار تکرار می‌شوند. نفس‌های صنعت چاپ به شماره افتاده و معیشت چاپخانه‌داران و کارگران زحمت‌کش این‌صنعت با مشکل مواجه شده است.

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

  آخرین جزییات از اولین نمایشگاه کاغذ و مقوا
بیش از 60 غرفه از صبح روز چهارشنبه 10 مرداد در اولین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌‌آلات وابسته جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های این حوزه را به نمایش می‌گذارند.

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

  عدم نظارت زمینه ساز تخلف شد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تخلفات میلیاردی واردکنندگان کاغذ و مقوا، نبود نظارت کافی از جانب دولت را باعث بروز این امر دانست.

۱۳۹۷/۵/۸ :تاريخ

  ابتکار یک ناشر قمی
طرح کاغذ بیار کتاب ببر

۱۳۹۷/۵/۸ :تاريخ

  به دلیل گرانی کاغذ بازار نشر در خاموشی
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با ابراز نگرانی نسبت به نوسانات شدید قیمتی در بازار کاغذ، گفت: متاسفانه تعدادی از ناشران به خاطر مشکلات موجود، موقتاً فعالیت خود را متوقف کرده اند.

۱۳۹۷/۵/۸ :تاريخ

  بازار کاغذ در گرانی می‌سوزد
کسی به فکر بازار کاغذ نیست

۱۳۹۷/۵/۷ :تاريخ

  حمایت مسئولان لا به لای ورق‌ های کاغذی گم شده است
این روز‌ها حال و روز بازار کاغذ به علت واردات بی رویه خوش نیست.

۱۳۹۷/۵/۷ :تاريخ

<<  ÞÈáí  25262728293031323334  ÈÚÏí  >>