۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  21222324252627282930  ÈÚÏí  >>
  نشر دیجیتال پایه گذار انقلابی در صنعت چاپ می شود
نویسندگان و ناشران کتاب‌های الکترونیک مزایای بیشتری در تولید کتاب‌های با کیفیتی می‌بینند که اصلاً نسخه چاپی نداشته باشد و ممکن است همین مزایا منجر به انقلابی در صنعت چاپ کتاب شود.

۱۳۹۷/۵/۲۷ :تاريخ

  هر «بند» کاغذ ۱۲۵ هزار تومان شد
همایون امیرزاده نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارگروه کاغذ در نشستی که در این وزارتخانه برگزار شد، مهم‌ترین اقدامات این وزارتخانه در حوزه کاغذ را برای خبرنگاران شرح داد.

۱۳۹۷/۵/۲۷ :تاريخ

  قیمت کاغذ همچنان در صدر
کرمانشاه_عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: به رغم اینکه از روز نخست دلار دولتی به کاغذ تعلق گرفت شاهد رشد قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصدی در کاغذهای مختلف بودیم.

۱۳۹۷/۵/۲۷ :تاريخ

  وزارت صنعت، معدن و تجارت، متولی تامین کاغذ
سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری اصحاب رسانه استان همدان به مشکلات کاغذ مطبوعات پرداخت و افزود: مسئول پاسخگویی در حوزه کاغذ وزارت صنعت، معدن و تجارت است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی تامین این نیاز مطبوعات نیست.

۱۳۹۷/۵/۲۶ :تاريخ

  حذف خرما از سبد خانوارها با احتکار کارتن بسته‎بندی
گرانی، احتکار و کمبود مواد اولیه مورد نیاز از جمله مشکلات صنایع کوچک و متوسط کشور است که بیش از 92 درصد از کل صنایع ایران را تشکیل می دهند و با در اختیار داشتن یک میلیون شغل، در ایجاد اشتغال پیشتازند.

۱۳۹۷/۵/۲۶ :تاريخ

  صنعت چاپ ونشر لبه مرز فرسودگی
دبیر انجمن واردکنندگان ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی نو و دست دوم با اشاره به وضعیت ماشین‌آلات این صنعت گفت: به دنبال نوسانات نرخ ارز و افزایش بهای ارز در روزهای اخیر، توان و قدرت خرید دستگاه‌های نو و جدید به شدت کاهش یافته است و در این زمینه رکود و فرسودگی در انتظار ناوگان صنعت چاپ است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  تولید کاغذ داخلی اوج می گیرد
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران معتقد است صنایع چوب و کاغذ مازندران علیرغم برخورداری از ظرفیت بسیار بالا برای تولید داخلی کاغذ با کمبود مواد اولیه روبرو است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  چرا پوسترهای ایرانی شبیه خارجی‌ها نمی‌شود!
حتماً بارها این سؤال را از خود پرسیده‌اید که چرا کارهای تبلیغاتی و پوسترهایی که در اطراف ما عرضه می‌شود، مثل کارهای خارجی‌ها نیست!

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  محمد طلوعی مطرح کرد: ضرورت پوست‌اندازی نشر ایران در فرانکفورت
ما در ایران یکی، دو نشر بیشتر نداریم که با اجازه ناشر خارجی آثاری را در اینجا منتشر می‌کنند و البته در غالب موارد هم پولی بین ناشر ایرانی و ناشر خارجی ردوبدل نمی‌شود بلکه معمولاً به‌صورت نمادین یک ارتباطی بین ناشر ایرانی و ناشر خارجی برقرار می‌شود.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  چاپ اسکناس‌های خارجی در چین
منابع آگاه اعلام کردند که چین با ظرفیت بسیار بالایی در حال چاپ اسکناس‌های خارجی به‌منظور گسترش نفوذ خود در اقتصاد جهانی است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

<<  ÞÈáí  21222324252627282930  ÈÚÏí  >>