۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  24252627282930313233  ÈÚÏí  >>
  کاغذ روزنامه در لیست طلایی جای گرفت
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه در لیست کالاهای گروه یک کالاهای اساسی قرار می‌گیرد.

۱۳۹۷/۵/۱۵ :تاريخ

  کاغذ همه چیز را تعطیل کرد
بالاخره بعد از زنگ زدن‌های بسیار، موفق می‌شوم با یکی از فروشندگان کاغذ صحبت کنم. وقتی از اوضاع فروش می‌پرسم اول می‌خندد و بعد می‌گوید: «خانم چه فروشی؟ اصلا کاسبی نداریم، همه چیز را تعطیل کرده‌ایم و نشسته‌ایم روند صعودی کاغذ را نگاه می‌کنیم.» می‌گویم: «توانسته‌اید کاغذ هم بخرید؟» می‌گوید: «نه. ما کاغذ موردنیازمان را همیشه وارد می‌کنیم اما در این چند ماه اصلا نتوانسته‌ایم کاغذی وارد کنیم. ارز 4200 تومان که اصلا وجود ندارد.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  کاغذ پای سه وزیر به بهارستان باز کرد
عضو مجلس در کمیته کنترل بحران کاغذ از فراخوانده شدن مجدد وزرای صنعت و اقتصاد و رئیس بانک مرکزی به کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی بحران کاغذ خبر داد.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  مشکلات و موانع کمبود کاغذ را پیگیری می کنیم
با توجه به مشکلاتی که اهالی نشر و رسانه در تهیه کاغذ مورد نیاز خود با آن روبه‌رو هستدوزارت ارشاد به‌طورجدی پیگیر حل مسائلی است که منجر به ملتهب شدن بازار کاغذ شده؛ است

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  ناشران آمریکایی رکورد داران فروش دنیا
اتحادیه ناشران آمریکایی فروش کتاب‌های الکترونیک سایت آمازون را در سال جدید اعلام کرد. فروش آمازون بیشتر از مجموعه ناشران آمریکایی بوده است.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  مشکلاتی که صنعت کاغذ را مچاله می کند، مصائب کاغذ
تغییر روزانه قیمت مواد اولیه و سوء استفاده واردکنندگان از ارز دولتی از جمله مشکلاتی است که این روزها فعالان صنعت کاغذ و مقوا را به خود درگیر کرده است زیرا سبب شده نه تنها در بلاتکلیفی باشند بلکه از تولید خود بکاهند.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  گرانی کاغذ؛ یک تجربه تاریخی
طبق جدول منتشر شده از سوی بانک مرکزی در ماه‌ گذشته، بیش از ۳۴ میلیون و ۲۵۴ هزار ۳۵۳ یورو ارز دولتی برای واردات کاغذ تخصیص داده شده است.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  ابعاد ساختاری کاغذ مورد بررسی قرار گرفت
در اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ ومقوا برگزار شد

۱۳۹۷/۵/۱۳ :تاريخ

  تعیین قیمت ارز ناجی بازار کاغذ می شود
جنگ روانی به نوسانات بازار کاغذ دامن می زند

۱۳۹۷/۵/۱۳ :تاريخ

  شرکت بسته بندی ایران سرمایه های خود را افزایش داد
شرکت توسعه صنایع بهشهر از لحاظ طبقه بندی بورس یک شرکت هلدینگ صنایع غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر شناخته می شود. این شرکت، یک شرکت هلدینگ سرمایه گذاری بوده که عمده سرمایه گذاری های آن بر شرکت های صنایع غذایی، شوینده و خدمات متمرکز است.

۱۳۹۷/۵/۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  24252627282930313233  ÈÚÏí  >>