۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  29303132333435363738  ÈÚÏí  >>
  چاپ سه بعدی برای شما دوچرخه می سازد
دوچرخه‌های مدرن الیاف کربنی که قوی‌تر و محکم‌تر و در عین حال سبک‌تر از همتایان فلزی خود هستند، یک شگفتی تکنولوژیک محسوب می‌شوند. اما این دوچرخه‌ها دو ایراد اساسی دارند: یکی اینکه تولید آنها با این مواد خاص خیلی گران تمام می‌شود و دیگر اینکه کنترل کیفیت آنها یک کابوس است.

۱۳۹۷/۴/۲۶ :تاريخ

  بسته بندی صنعت دارویی با کمک اعتبارت دولت
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با اشاره به اینکه صنعت دارو ۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است، گفت: اگر دولت بدهی‌ها را پرداخت نکند، تولیدی وجود نخواهد داشت.

۱۳۹۷/۴/۲۶ :تاريخ

  تکنولوژي چاپ سه بعدي توسعه ماهواره کوچکي را در دستور کار دارد
ماهواره کوچکي که توسط تعداد انگشت شماري از متخصصان فضايي و دانشجويان دانشگاه ايالتي مونتانا به وسيله تکنولوژي چاپ سه بعدي توسعه داده شده است، امروز تست مداري خود را انجام خواهد داد.

۱۳۹۷/۴/۲۶ :تاريخ

  ضایعات کارتنی صادرات کاغذ را افزایش داد
صادرات چهار هزار و 200 تن کاغذ از مهاباد به خارج از کشور

۱۳۹۷/۴/۲۵ :تاريخ

  تخلفات ارز دامن گیر کاغذ شد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داده است که برای رسیدگی به موارد ارز، سکه و... چند شعبه ویژه با بازپرسان ویژه اختصاص داده شود.

۱۳۹۷/۴/۲۵ :تاريخ

  کاهش قیمت عبور از بحران
علیرضا رئیس‌دانا ضمن تاکید بر ضرورت تحمل شرایط برای عبور از بحران نشر، نسبت به بهبود شرایط در سال آینده ابراز امیدواری کرد.

۱۳۹۷/۴/۲۵ :تاريخ

  کاهش ولتاژ برق صدای چاپخانه ها را درآورد
مدیر چاپخانه ناب نقش با اشاره به مشکلات نوسان برق در هفته‌های اخیر در مجموعه خود گفت: از هفته گذشته ماشین‌های چاپخانه بدون دلیل دچار مشکلات جدی برقی شده بود و بالاخره پس از پیگیری‌های فراوان متوجه شدیم که به علت پایین آوردن ولتاژ برق منطقه، این آسیب‌ به دستگاه‌ها وارد شده است.

۱۳۹۷/۴/۲۵ :تاريخ

  بی علاقگی ناشران به بازار جهانی کتاب
مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران می‌گوید با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای حضور پررنگ ناشران ایران در بازار جهانی کتاب به نظر می‌رسد ناشران ایرانی علاقه‌ای به این مساله ندارند.

۱۳۹۷/۴/۲۵ :تاريخ

  گام نهادن چاپگرهای سه بعدی در ساخت قطعات حساس
اگر چه تولید انواع اشیا و محصولات با استفاده از چاپگرهای سه بعدی در جهان متداول شده اما تهیه قطعات و محصولات حساس بدین شیوه هنوز چندان گسترده نشده است.

۱۳۹۷/۴/۲۴ :تاريخ

  بسته بندی با بسته‌های کم وزن
اکولین یک شرکت بسته‎بندی سوئدی است که مشتریان زیادی در آسیا دارد. موفقیت این شرکت ناشی از محبوبیت کیسه‎های قابل انعطاف این شرکت و تقاضای رو به رشد برای بسته‏ بندی‎های غذایی است

۱۳۹۷/۴/۲۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  29303132333435363738  ÈÚÏí  >>