۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  22232425262728293031  ÈÚÏí  >>
  مشکلات بسیاری گریبان‎ صنعت چاپ را گرفته است
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی گفت: کاغذ بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مواد مصرفی چاپخانه‌ها را تشکیل می‌دهد ولی نیاز به مقوا، گلاسه، مرکب و زینک و قطعات دستگاه‌های چاپ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  طومار کارتن‌سازان در حال پیچیده ‌شدن
صنعت کارتن‌سازی به‌عنوان حلقه اتصال تولیدکنندگان داخلی و مصرف‌کننده نهایی، نقش تعیین‌کننده‌ای را در اقتصاد کشور و توسعه صادرات غیرنفتی ایفا می‌کند. متأسفانه این صنعت هم‌اکنون با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ رکود شدید ناشی از کاهش تقاضای کل، شرایط پر نوسان اقتصادی کشور، ازجمله مشکلات پیشروی فعالان صنعت کارتن‌سازی در کشور است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  درخواست لغو ممنوعیت صادرات کاغذ بسته‌بندی از وزیر صنعت
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران ممنوعیت صادرات کاغذ بسته‌بندی را موضوعی غیر کارشناسی دانست و از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد در این خصوص بازنگری صورت گیرد.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  تحول آئین‌نامه ی صدور پروانه نشر
امیر علی‌بیک با اشاره به عواملی که در ادوار قبل منجر به افزایش کمی و ناصحیح ناشران شده، گفت: اتحادیه برای تدوین قوانین و مقررات صدور پروانه نشر از توانایی لازم برخوردار است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  دلا بیار کاغذ
روزنامه عصرمردم چاپ شیراز پنجشنبه در شماره 6420 یادداشتی با عنوان 'بنویس، دلا بیار کاغذ...' درباره مشکلات مطبوعات در زمینه تامین کاغذ مورد نیاز منتشر کرده است.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  شفاف سازی در بازار کاغذ، ورود افراد متفرقه ممنوع
رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه انتخاب و معرفی افراد تایید شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت ارز دولتی کاغذ تحریر و روزنامه، گفت: با این اقدام جلوی ورود دولت افرادی که خارج از کار کاغذ هستند گرفته می‌شود و این به نفع بازار است.

۱۳۹۷/۵/۲۱ :تاريخ

  پیش بینی 20 هزار تن کاغذ برای روز مبادا
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه کارخانه چوب و کاغذ مازندران راه‌اندازی می‌شود، گفت: با وجود رشد فضای مجازی، مرجعیت خبری متعلق به رسانه‌های مکتوب است

۱۳۹۷/۵/۲۱ :تاريخ

  گمرک کاغذ های انبار شده را آزاد می کند
لزوم ترخیص کاغذهای رسوب شده در گمرک ظرف 10 روز آینده و تزریق آنها به بازار کاغذ از جمله تمهیداتی است که به‌دنبال پیگیری مستقیم شخص وزیر ارشاد در ارتباط با بازار ملتهب کاغذ و مشکلاتی که برای فعالان عرصه کتاب و مطبوعات پیش آمده اندیشیده شده است.

۱۳۹۷/۵/۲۱ :تاريخ

  صادرات کاغذ ممنوع شد
همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کارگروه کاغذ این وزارتخانه جزئیات در خصوص انحصاری شدن ثبت سفارش کاغذ به «واردکنندگان صلاحیت‌دار» از این تصمیم کارگروه کاغذ کشور اعلام کرد.

۱۳۹۷/۵/۲۱ :تاريخ

  ناشران ازکاغذ های احتکار استفاده کنند
مدیر انتشارات نارگل گفت: تعزیرات مردانگی کند و کاغذهای احتکار شده را به دست ناشران برساند؛ چراکه قطعاً کاغذ به اندازه مصرف یک‌سال آینده کشور وارد شده و در انبار‌ها موجود است.

۱۳۹۷/۵/۲۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  22232425262728293031  ÈÚÏí  >>