۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  38394041424344454647  ÈÚÏí  >>
  تحولات گوناگونی پیش روی چاپ دیجیتال قرار دارد
حمید خیراللهی؛ مدیر شرکت سوپرواید با اشاره به چاپ دیجیتال گفت: چاپ دیجیتال چاپی پویا بوده و همیشه در حال پوست‌اندازی و تغییر است و سمت و سوی جدیدی پیدا می‌کند در این میان بعضی از خدمات آن کمتر سودآور و بخشی دیگر بیشتر سودآور است.

۱۳۹۷/۳/۸ :تاريخ

  بسته بندی داروهای بیمارستانها زیر ذربین است
رئیس سازمان غذا و دارو، در نامه ای به شرکت های دارویی، بررسی پرونده‌های دارویی با بسته بندی مخصوص در مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد.

۱۳۹۷/۳/۸ :تاريخ

  نسل آینده‎ی کارتن‎ها کلید تحول صنعت بسته‎بندی
نسل آینده کارتن‌ها بازارهای این صنعت را از پلاستیک‌ها بازپس خواهند گرفت.

۱۳۹۷/۳/۸ :تاريخ

  قیمت زیاد کتاب دوری از مخاطب را به همراه دارد
یکی از فعالان حوزه نشر معتقد است که قیمت کنونی کتاب، یکی از مهم‌ترین موانع در کتاب خریدن به شمار می‌رود و آنچه در این حوزه از هر چیز اهمیت بیشتری دارد، حمایت از ناشران و کسانی است که در بخش‌های مختلف از ترجمه و ویراستاری تا توزیع‌ مشغول فعالیت هستند.

۱۳۹۷/۳/۸ :تاريخ

  برندگان چهاردهمین دوره نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی را ببینید
برندگان چهاردهمین دوره نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی

۱۳۹۷/۲/۲۷ :تاريخ

  سرمایه گذاری در حوزه بازیافت کاغذ
برگزاری جلسه غلامحسین مسعودی ریحان با سرمایه گذار حوزه بازیافت کاغذ جلسه غلامحسین مسعودی ریحان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با سرمایه گذار حوزه بازیافت کاغذ برگزار شد.

۱۳۹۷/۲/۲۷ :تاريخ

  دغدغه های شهرداری همدان برای تبلیغات
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از مذاکره با اکبر عبدی برای تبليغات «همدان، 2018» خبر داد و گفت: ایده‌های جنبی و جذاب در تبلیغات همدان 2018 استفاده شود.

۱۳۹۷/۲/۲۷ :تاريخ

  واکاوی ضعف منابع درسی و مشکلات نشر
ناشران دانشگاهی معتقدند کتاب های دانشگاهی مانند دارو شده که اساتید به صورت نسخه ای آن را به دانشجویان تجویز می کنند در حالی که منابع درسی دارای هویت بسیاری در نشر دانشگاهی تالیف شده و توسط اساتید و دانشجویان در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می شود.

۱۳۹۷/۲/۲۷ :تاريخ

  پیگیری‎ها برای ترخیص کاغذ ادامه دارد
با گذشت چندین ماه، همچنان کاغذهای گلاسه در بند گمرکات هستند و اجازه‎ی ترخیص پیدا نکرده‎اند. در این مدت تلاش‎های فراوان و نامه‎نگاره‎های چندین باره‎ای از سوی دست‎اندرکاران صنایع چاپ و نشر صورت گرفته است که در مکاتبه با مسئولان ذی‎صلاح خواستار باز شدن گره گمرک از کاغذهای گلاسه شده‎اند.

۱۳۹۷/۲/۲۷ :تاريخ

  گله‌مندی از بسته‌بندی محصولات صادراتی
این روزها بازار زعفران به‌دلیل ورود عده‌ای سودجو که این محصول را به قصد سودجویی می‌خرند و دپو می‌کنند، ‌ملتهب شده است.

۱۳۹۷/۲/۲۵ :تاريخ

<<  ÞÈáí  38394041424344454647  ÈÚÏí  >>