۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  34353637383940414243  ÈÚÏí  >>
  لزوم بازگرداندن آرامش به بازار کاغذ
نامه رئیس اتاق اصناف به وزیر صنعت برای کاغذ

۱۳۹۷/۴/۶ :تاريخ

  تشکیل اتحادیه سراسری قوانین نشر را اصلاح می کند
رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران با اشاره به مزایا و نتایج تشکیل اتحادیه سراسری ناشران، گفت: از جمله اقداماتی که اتحادیه کشوری می‌تواند دنبال کند اصلاح بخش‌های از قانون برای تسهیل فعالیت ناشران و دست‌اندرکاران حوزه نشر مفید است.

۱۳۹۷/۴/۶ :تاريخ

  پایان پربار چاپ و نشر ایران در نمایشگاه کتاب سئول
فعالیت‌های غرفه ایران پس از پنج روز در نمایشگاه کتاب سئول خاتمه یافت. این نمایشگاه از۳۰ خرداد تا ۳ تیرماه در محل نمایشگاهی «کوئکس» برپا شد.

۱۳۹۷/۴/۵ :تاريخ

  بسته آموزشی فرایند چاپ به بازار آمد
اولین بسته آموزشی فرآیند چاپ به شیوه آموزشی گروه پژوهشی عفراوی پس از سالها تجربه،‌تالیف، آموزش و حضور در هنر صنعت گرافیک و چاپ آماده و در اختیار تمامی علاقه‌مندان و دوستداران قرار گرفت.

۱۳۹۷/۴/۵ :تاريخ

  رمز گشایی از پشت پرده داستان کاغذ
جنجال تخصیص ارز به کاغذ بهانه است

۱۳۹۷/۴/۵ :تاريخ

  قیمت بالای کاغذ ربطی به قیمت دلار ندارد‌
رئیس اتحادیه واردکنندگان کاغذ و مقوا با اشارخه به مشکلات جدید در راه ترانسفر مالی در بازار کاغذ به مفسده‌هایی که ارز ۳۸۰۰ تومانی در بازار کاغذ ایجاد می‌کند، اشاره کرد.

۱۳۹۷/۴/۴ :تاريخ

  سازمان تعزیزات حکومتی با گران‌فروشان برخورد کند
عضو مجلس در کمیته کنترل بحران کاغذ با بیان اینکه تخصیص ارز هزار و ۸۰۰ تومانی برای کاغذ التهاب این بازار را از بین می‌برد، گفت: سازمان تعزیزات حکومتی با گران‌فروشان برخورد کند.

۱۳۹۷/۴/۴ :تاريخ

  ترجیح استفاده از کالاهایی با بسته بندی معمولی
مصطفی ایرانمنش گفت: « احترام گذاشتن به خود در فرهنگ ما وجود ندارد. از طرفی متاسفانه درصد زیادی از ایرانیان، قدرت خرید کالاهای با قیمت بالا را ندارند و همان بسته بندی معمولی ارزان تر را به بسته بندی های شکیل تر اما گران تر ترجیح می دهند اما در خارج از ایران ویژگی هایی مانند طبیعی بودن محصول و بسته بندی مناسب و جذاب است که مخاطب را برای خرید کالا راغب میکند. »

۱۳۹۷/۴/۳ :تاريخ

  چاپ روی موارد نرم با کمک میکروالکترودهایی
محققان موفق به پرینت مستقیم میکروالکترودها روی مواد نرمی شده‌اند که به طور مستقیم سیگنال‌های الکتریکی ساطع شده از ارگان‌هایی چون مغز و قلب را اندازه‌گیری می‌کنند.

۱۳۹۷/۴/۳ :تاريخ

  جوسازی وارد کنندگان قیمت کاغذ را افزایش داد
رییس انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به افزایش قیمت‌های بازار کاغذ در هفته اخیر، گفت: کاهش میزان ثبت سفارش کاغذ همچنین کاهش فروش کاغذ و مقوا از سوی کشور کره از جمله دلایل افزایش قیمت این کالا در هفته‌های اخیر به شمار می‌آید و موجب شده است که کاغذ افزایش قیمت کاذب داشته باشد.

۱۳۹۷/۴/۳ :تاريخ

<<  ÞÈáí  34353637383940414243  ÈÚÏí  >>