۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  35363738394041424344  ÈÚÏí  >>
  رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انحصارطلبی ممنوع
نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با بیان اینکه تشکیل اتحادیه سراسری ناشران نیازمند زیرساخت است، گفت: صنف ما باید بپذیرد که این صنف باید چند صدایی باشد نه تک‌صدایی و همه تشکل‌ها و حوزه‌های مختلف امکان حضور و فعالیت داشته باشند و از همه ظرفیت‌ها و تفکرها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

۱۳۹۷/۴/۳ :تاريخ

  بسته بندی با کمک ربات ها
شرکتی چینی در زمینه تجارت و فروش کالا برپایه تجارت الکترونیک دارای انباری بزرگ برای نگهداری، بسته بندی و ارسال کالا به مشتریان است که درآن تنها ربات‌ها کار می‌کنند و تعداد نیرو‌های انسانی تقریبا صرف است. در آینده‌ای نزدیک به رقبایی جدی برای تصاحب شغل انسان‌ها تبدیل می‌شوند، زیرا آن‌ها بدون خطا و با سرعت بالاتری کار می‌کنند.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  زوایای پنهان در چاپ
نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، در حالی هشتمین تجربه خود را پشت سر می‌گذارد که جمع زیادی از فعالان حوزه چاپ و نشر در کنار هم گرد آمده‌اند تا با توانمندی‌های این حوزه در عرصه‌های مختلف آشنا شوند و نگاهی به فضای پیش روی این صنعت در یکسال آینده داشته باشند.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  دانشکده چاپ، پرونده ای که همچنان باز است
بیش از شش ماه از انحلال مرکز علمی – کاربردی شماره پنج تهران (دانشکده چاپ) می‌گذرد و وضعیت این مرکز آموزشی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما بابک عابدین؛ رییس اتحادیه صادرکنندگان عنوان کرد که امکان بازگشایی این دانشکده به زودی فراهم می‌شود.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  ضرورت تسهیل واردات کاغذ های باطله
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا بر ضرورت تسهیل واردات کاغذ های باطله به کشور تاکید کرد.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  فروش کاغذ رول سفید کاهش داشته است
با توجه به فروش بخش مهمی از خمیرویرجین تولیدی، مقادیر فروش کاغذ رول سفید کاهش داشته است و از 19.960 تن در مدت مشابه سال قبل به 13.404 تن رسیده است.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  وفور کاغذ چاپ و تحریر و گلاسه در انبارها
غلامرضا شجاع با اشاره به افزایش قیمت چاپ و تحریر و گلاسه گفت: کاغذ چاپ و تحریر و گلاسه در انبار واردکنندگان و کاغذفروشان به وفور وجود دارد اما شاهد قیمت بالای این کاغذها در بازار هستیم که تاثیر زیادی بر حوزه کتاب و صنعت نشر کشور می‌گذارد.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  نمایشگاه آثار گروهی چاپ دستی
نمایشگاه آثار گروهی "چاپ دستی" با موضوع "هایکوهای عباس کیارستمی" به مناسبت بزرگداشت وی در پنچ شهر تهران، اصفهان، شیراز، کرمان و یزد برگزار شده و در اصفهان نیز در فاصله زمانی سالروز تولد تا درگذشت عباس کیارستمی در گالری اکنون برپا است.

۱۳۹۷/۴/۲ :تاريخ

  نادیده گرفتن سلیقه مشتری ضربه به بسته بندی
استاندار گیلان گفت: بسته بندی متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کننده عاملی موثر در افزایش فروش برنج است .

۱۳۹۷/۳/۳۱ :تاريخ

  بسته بندی کره تنها در یک کارخانه
رئیس اتحادیه دامداران استان فارس خواستار افزایش تعرفه واردات کره و نزدیک شدن آن به قیمت جهانی شد.

۱۳۹۷/۳/۳۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  35363738394041424344  ÈÚÏí  >>