۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  15161718192021222324  ÈÚÏí  >>
  تجلیل از برگزیدگان جشنواره صنعت چاپ در همدان
جشنواره صنعت چاپ استان با حضور مسئولان استان برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

۱۳۹۷/۶/۱۲ :تاريخ

  بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از چاپخانه های استان
به مناسبت روز ملی صنعت چاپ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی به همراه معاون فرهنگی و کارشناسان این اداره کل از دو چاپخانه شمش و زاهدی پور بازدید کردند.

۱۳۹۷/۶/۱۲ :تاريخ

  سکون در بازار کاغذ
رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا با بیان اینکه ثبات قیمت در بازار به رونق‌بخشی در بخش تولید کمک می‌کند، گفت: تولیدکنندگان که برای تهیه مواد اولیه با مشکل روبه‌رو هستند، ترجیح می‌دهند خریدی نداشته باشند تا بازار به ثبات برسد و همین موضوع موجب ایجاد رکود در بازار شده است.

۱۳۹۷/۶/۱۱ :تاريخ

  بیانیه انجمن صنفی زنان ناشر به تحولات بازار کاغذ
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی زنان ناشر در واکنش به خبر دعوتِ چهار تشکل نشر از اتحادیه ناشران برای عضویت در شورایی که برای واردات کاغذ تشکیل داده‌اند، بیانیه‌ای صادر کرد.

۱۳۹۷/۶/۱۱ :تاريخ

  شمشیر دولبه گرانی کاغذ و لوازم چاپ
گیر نمی‌آید، گران شده، دیگر نیست، احتکار می‌کنند... کاغذ را می‌گویند؛ کالای نایاب این روزها. ناشران کتاب در خیابان انقلاب نگرانند.

۱۳۹۷/۶/۱۱ :تاريخ

  سرانجام واردات کاغذ
بازار کاغذ با اینکه همچنان حال خوشی ندارد، اما به گفته متولیان بازار دلخوش است که می‎گویند با معرفی واردکنندگان برای تخصیص و تامین ارز و واردات آن، به زودی بار دیگر روی آرامش می بیند.

۱۳۹۷/۶/۱۰ :تاريخ

  تبیین آینده صنعت بسته‎بندی و چاپ در آسیا
هفتمین نمایشگاه بین‏ المللی بسته‎بندی و چاپ آسیا بر اساس چهار حوزۀ فعالیتی افتتاح گردیده و محصولات جدیدی در آن در معرض نمایش قرار گرفته اند که نشان دهندۀ حرکت رو به جلو در این صنعت است.

۱۳۹۷/۶/۱۰ :تاريخ

  صادرات دفترچه دانش‌آموزی ممنوع شد
مقرر شد علاوه بر ممنوعیت صادرات کاغذ و کاغذ باطله از خروج دفترچه دانش آموزی که مواد اولیه آن با ارز 4200 تومان تامین شده، پیشگیری شود.

۱۳۹۷/۶/۱۰ :تاريخ

  کاغذهای کتاب‏های درسی مورد نیاز در سال ۹۵ خریداری شده است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید بحران کاغذ مشکلی در چاپ کتاب‌های درسی امسال ایجاد نکرده است زیرا کاغذهای مورد نیاز چاپ کتاب‌های ۹۸-۹۷ در سال ۹۵ خریداری شد.

۱۳۹۷/۶/۱۰ :تاريخ

  قانون‌گذار با روح حقوق مولف آشنا نیست
محمود آموزگار در دومین نشست همایش مالکیت فکری گفته‌ها و ناگفته‌‌ها با اشاره به لایحه حمایت از حقوق مالکیت مادی و معنوی آثار ادبی و هنری در مجلس شورای اسلامی، طولانی شدن بررسی این لایجه را به دلیل نا‌آشنایی با روح حقوق مولف دانست.

۱۳۹۷/۶/۱۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  15161718192021222324  ÈÚÏí  >>