۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  53545556575859606162  ÈÚÏí  >>
  فرش قرمز نمایشگاه دبی زیر پای صنعت چاپ ایران
هیات تحقیقاتی تجاری چاپخانه‌داران ایران میهمان ویژه همایش و نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی خواهد بود، این همایش ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه در دبی برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  عرضه محصول، بدون بسته بندی های پلاستیکی
یک سوپرمارکت در آمستردام هلند در اقدامی ابتکاری برای اولین بار در جهان بخشی از فروشگاه را به عرضه محصولات بدون بسته‌بندی پلاستیکی اختصاص داد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  جایگزینی پاکت های پارچه ای برای بسته بندی نان
فرماندار خلخال گفت: با هدف پیشگیری از بروز هرگونه آلودگی های ناشی از بسته بندی نان لواش در داخل بسته های نایلونی و پلاستیکی از این پس پاکت های پارچه ای جایگزین این گونه مواد بیماری زا در نانوایی های این شهرستان خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  تصمیم‌گیری بر سر حمایت‌های پیش از چاپ
دبیر هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزوده شدن حمایت‌های پیش از چاپ به هیات انتخاب و خرید کتاب و اداره کل چاپ خبر داد و گفت:‌ در سال جدید در زیرمجموعه این اداره برای حمایت‌های پیش از چاپ تصمیم‌گیری خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۲/۸ :تاريخ

  توقف انتشار در برخی نشریات
سردبیر «آسمان آبی» با اعلام این خبر که این روزنامه از این پس فقط در وب‌سایت منتشر می‌شود، به کاهش تولید کاغذ در کشور اشاره و بیان کرد: متوجه شدم که بسیاری به صورت روشن و واضح رویشان نمی‌شود که بگویند ما مطبوعات نمی‌خواهیم؛ بنابراین به صورت غیرمستقیم این کار را می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۲/۸ :تاريخ

  گنج های قلعه گنج در بسته بندی های جدید
خرما ، رونق بخش اقتصاد کرمان می شود

۱۳۹۶/۱۲/۸ :تاريخ

  سرانجام کاغذ از حصر خارج شد ، ۹ درصد ارزش افزوده به کاغذ تعلق گرفت
رییس اتحادیه کاغذ و مقوا « حسین‌ میرباقری» با اشاره به آغاز ترخیص کاغذ چاپ و A4 گفت: به دنبال دستور سازمان امور مالیاتی مبنی ۹ درصد مالیات ارزش افزوده به کاغذهای چاپ و A4 تعلق نمی‌گیرد زیرا این مواد از کالاهای چاپ و بسته‌بندی به شمار می‌آیند.

۱۳۹۶/۱۲/۶ :تاريخ

  هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت افزار اختصاص داده شد
بیمه آسیا برا ی دومین سال متوالی هزینه چاپ و توزیع سررسید را به تهیه نوشت افزار برای توزیع درمدارس مناطق محروم کشور اختصاص داد .

۱۳۹۶/۱۲/۶ :تاريخ

  نمایشگاه تصویرسازی «بگرد تا ببینی»
نمایشگاه تصویرسازی بگرد تا ببینی از روز جمعه ۴ اسفند ماه در گالری ایده افتتاح می شود.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  فراوری اولین واحد بسته بندی پای مرغ در استان لرستان
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سالانه 2هزارو 400 تن پای مرغ در شهرستان کوهدشت بسته بندی و به بازار مصرف داخل و خارج از کشور عرضه می شود.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

<<  ÞÈáí  53545556575859606162  ÈÚÏí  >>