۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  54555657585960616263  ÈÚÏí  >>
  لزوم شناخت آسیب های، انتشار و ترجمه به بازار نشر
جوادی‌؛ مترجم کتاب‌های جوزف بویدن، با تاکید بر نقش ناشران در ارتقاء سلیقه مخاطب با بیان این مطلب که ترجمه‌های موازی در سوء استفاده ریشه دارد، سردرگمی مخاطب و حتی مترجم حرفه‌ای را نتیجه این جریان دانست.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  سامانه صدور مجوز کتاب بار دیگر فعال شد
سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب از روز گذشته مجددا آغاز به فعالیت کرد و علاقه‌مندان می‌توانند به ثبت کتاب اقدام کنند.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  خانه کتاب خانه ناشران و نویسندگان شود
سرپرست موقت خانه کتاب در مراسم معارفه خود از آمادگی برای ارائه اطلاعات و آمارهای نشر در چهارچوب قوانین خانه کتاب خبر داد و گفت: امیدوارم خانه کتاب خانه ناشران،‌ نویسندگان و اهالی قلم شود

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  آیا می توانیم خودمان را اسکن و چاپ کنیم
ترفندهای جدید با کمک تکنولوژی، آیا می توانیم خودمان را اسکن و چاپ کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  چاپ کتاب های کمک درس اصراف پول است؟
وزیر آموزش‌و‌پرورش در دولت چهارم گفت: حذف آزمون‌های ورودی در مقطع ابتدایی و گزینش‌ها پشتوانه تحقیقاتی دارند و به‌زودی هم منتشر می‌شود ولی مواردی مانند تغییر ساختار آموزش‌و‌پرورش و حذف مقطع راهنمایی هیچ پشتوانه‌ای نداشت.

۱۳۹۶/۱۲/۳ :تاريخ

  نه، به بررسی دستوری در ممیزی کتاب ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید ممیزی کتاب مانند همه جای دنیا از سوی ناشران حرفه‌ای صورت گیرد، پیشنهاد داد: کتب به صورت هیأت منصفه مورد بررسی و ممیزی قرار گیرد نه دستوری و باید و نبایدی.

۱۳۹۶/۱۲/۲ :تاريخ

  رییس هیات مدی عزم جدی برای حضور قدرتمند ناشران در نمایشگاه کتاب
محمدتقی عرفان‌پور؛ رییس هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی با اشاره به پیش‌بینی این تشکل صنفی برای حضور پررنگ در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انجمن ناشران دانشگاهی در تلاش است با بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران ناشر دانشگاهی در سراسر کشور این بخش را با استفاده از خرد جمعی اداره کند.

۱۳۹۶/۱۲/۲ :تاريخ

  بازار چاپ در انحصار عده ای خاص
صنعت چاپ، صنعتی فرهنگی است که نقش عمده ای در ارتقا فرهنگ ملت ها دارد، صنعتی که در ایران نیز قدمتی دیرینه دارد اما امروز همچنان چرخ های این صنعت درگیر و دار مشکلات به سختی می چرخد.

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ :تاريخ

  چاپ کتاب و مطبوعات کشور سالانه نیازمند 250 هزارتن کاغذ
:مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور در کاشان برای چاپ مطبوعات و کتاب کشور سالانه به 250 هزار تن کاغذ نیاز است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ :تاريخ

  نقش کلیدی اتحادیه‌های صنفی در توسعه صنعت چاپ
رضا رضایی رییس سابق اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ درباره لزوم توجه به جایگاه اتحادیه‌های صنفی، گفت: اتحادیه‌های صنفی در قانون اساسی ما جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای دارند و می‌توانند سرنوشت خود را به دست بگیرند اما از آنجایی که زیرساخت‌‌های ما مشکل دارد اعضای هیات مدیره ها در کار عملا با مشکلات جدی روبرو می‌شوند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  54555657585960616263  ÈÚÏí  >>