۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  52535455565758596061  ÈÚÏí  >>
  بسته حمایتی کاغذ روی میز
مقرر است مواد قانونی بسته حمایتی کاغذ در هفته آینده با اعمال نظر نمایندگان واردکنندگان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کاغذ تصویب و به دولت ارسال شود.

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ :تاريخ

  تقویت فرآوری و بسته‏‎‏بندی کلید افزایش صادرات کشاورزی است
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز به کار شبکه «ایران کالا» در صداوسیما افزود: کشور ما علیرغم همه محدودیت ها در منابع آبی با همت تولیدکنندگان توانسته است بخش عمده ای از نیاز کشور را تامین کند و اکنون بیش از ۷۰ میلیارد دلار تولید محصولات غذایی ماست

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ :تاريخ

  افزایش قیمت کاغذ و مقوا چالشی جدی برای چاپخانه‌داران است
نایب رئیس اول اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با بیان اینکه گرانی کاغذ و مقوا معضل جدی چاپخانه‌داران است، گفت: دو هزار و ۸۰۰ چاپخانه در تهران فعال‌ است که تنها یک هزار واحد پروانه دارند.

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  پورشه هم دست به دامن صنعت چاپ شد
چاپ سه بعدی، روش پورشه برای تامین قطعات مدل کلاسیک 959

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  دسترسی نداشتن به تازه های نشر و قیمت بالا2 مانع توسعه کتابخوانی است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دسترسی نداشتن به تازه های نشر و قیمت بالا 2 مانع توسعه کتابخوانی است که تلاش هایی برای حل این مشکلات انجام شده و یا در دست انجام است.

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  آغاز نام‌نویسی از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب در هفته جاری
هومان حسن‌پور مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب درباره‎ی زمان ثبت نام از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب اظهار داشت: آئین نامه ثبت نام برای ناشران داخلی باید به تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه می‌رسید که این امر انجام شد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  وابستگی صنعت بسته‎بندی به فویل آلومینیومی
فویل‌های آلومینیومی در چهار دسته مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند: صنعت بسته‌بندی، صنایع الکتریکی، صنعت مبدل‌های حرارتی و ساختمان (پانل‌های کامپوزیتی). در این میان صنعت بسته‌بندی، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده فویل‌های آلومینیومی در سطح جهان با سهم بیش از 70 درصد است. در ایران نیز در صنعت بسته‌بندی بیشترین سهم مربوط به مصرف فویل و کمترین سهم از تقاضای این محصول مربوط به مبدل‌های حرارتی است.

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ :تاريخ

  انگشت اتهام به سوی ناشران است
مدیر انتشارات جامعه‌نگر ناشر تخصصی کتاب‌های پزشکی با بیان این مطلب که نگاه اقتصادی صرف به حوزه نشر بی‌فایده است، مقصر اصلی انتشار ترجمه‌های موازی را ناشران دانست.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2018 بدون نیاز به دعوت نامه
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرایط اخذ ویزای آلمان برای حضور در نمایشگاه سال آینده کتاب فرانکفورت تغییر کرد و بر این اساس دیگری نیازی به ارائه دعوتنامه نمایشگاه جهت اخذ ویزا وجود ندارد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

  همه ناشران زیر یک سقف گردهم می آیند
رئیس نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد که همه تلاش خود را برای جانمایی ناشران در فضاهای مسقف مصلی حتی به قیمت بیرون ماندن بخش‌های ستادی از این فضاها، انجام خواهد داد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  52535455565758596061  ÈÚÏí  >>