۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  47484950515253545556  ÈÚÏí  >>
  بسته‌بندی گیاهان دارویی صنعتی زیر ساختی در نهاوند
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نهاوند گفت: متأسفانه شهرستان نهاوند در بخش بسته‌بندی گیاهان دارویی، ‌عصاره‌گیری و اسانس‌گیری، صنعت زیرساخت ندارد و اگر این بخش رونق گیرد نقش به سزایی در اشتغال‌زایی دارد.

۱۳۹۷/۱/۲۶ :تاريخ

  ناشران خارجی در راه نمایشگاه‎ کتاب تهران
متقاضیان غیرایرانی حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال از کشورهای انگلیس، آلمان، روسیه، لبنان، اردن و سوئد هستند.

۱۳۹۷/۱/۲۶ :تاريخ

  پس لرزه‏ های گرانی کاغذ، دامنگیر روزنامه ها شد
گریبانگیر مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» با اشاره به کاهش تولید کاغذ در داخل کشور و تاثیر آن بر وضعیت مطبوعات، گفت: شاید مساله کاغذ ۱۰ یا ۲۰ درصد تأثیر داشته باشد، اما ۸۰ درصد به سیاست‌های تاثیرگذار بر این حوزه برمی‌گردد.

۱۳۹۷/۱/۲۶ :تاريخ

  جشنواره نقد كتاب پا به پانزده سالگی رسید
فراخوان پانزدهمین جشنواره نقد کتاب که آذرماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود‌، منتشر شد.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  ردپای رکود بر دل چاپخانه‌ها
مدیر چاپخانه شیرین (علی ساعدی ) گفت: عدم همکاری و همگرایی در صنف چاپ سبب شده تا قیمت‌ها شکست شود و چاپخانه‌ها با حداقل قیمت به فعالیت ادامه دهند که این امر ضررهای جبران‌ناپذیری را متوجه چاپخانه‌ها می‏کند.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  واحدهای تولیدی برای واردات ماشین‌های چاپ از کارت بازرگانی بی‎نیاز شدند
با موافقت مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از این پس واحدهای صنفی تولیدی برای ورود ماشین‌آلات نیازی به کارت بازرگانی ندارند و به صورت موردی می‌توانند با تایید این سازمان نسبت به ورود ماشین‌آلات خود اقدام کنند.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  بی‎ثباتی ارز و بازار آشفته‎ی کاغذ
رئیس اتحادیه نوشت‌افزار و کتاب‌فروشان زنجان گفت: بی‌ثباتی نرخ ارز موجب افزایش قیمت کاغذ شد و قیمت خرید کاغذA4 امروز به 13 هزار و 500 تومان رسیده و قیمت فروش به مشتری نیز به 15 هزار تومان رسیده است.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  تبلیغات و تأثیر آن در حمایت از كالای ایرانی
گفته مي‌شود تبليغات يكي از پرقدرت‌ترين ابزارهاي مديريتي در بازاريابي است؛ در واقع تبليغات وسيله‌اي جهت تسريع در حركت كالا از نقطه توليد به مصرف محسوب مي‌شود.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  آغاز به کار نمایشگاه صنعت کارتن سازی چین
نمایشگاه صنعت کارتن سازی چین (SinoCorrugated) رویداد تجاری برتر صنعت تولید كارتن است که از از ۲۱ الی ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ در شهر دونگوان کشور چین برگزار می‎شود.

۱۳۹۷/۱/۲۲ :تاريخ

  چاپ دیجیتال در مسیر رشد روزافزون
بر اساس آمار استیمرز پایرا معتبرترین مرکز جهانی آمار صنعت چاپ جهان سهم چاپ دیجیتال رشد چشم گیری داشته است.

۱۳۹۷/۱/۲۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  47484950515253545556  ÈÚÏí  >>