۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  46474849505152535455  ÈÚÏí  >>
  سیگنال‏ های تصمیمات، تفاوت ارزی کاغذ در بازار
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با حمایت از تک نرخی شدن ارز،‌ تهیه فهرست کالاهای اساسی و افزوده شدن کاغذ به این فهرست برای دریافت تفاوت ارزی را تصمیمی ناپخته و شتابزده دانست و گفت:‌دولت تکلیف را مشخص کند،‌ ارز تک نرزخی شده یا هنوز چند نرخی است؟

۱۳۹۷/۱/۲۸ :تاريخ

  عدم ارائه‎ی تعرفه به قیمت نابودی صنعت چاپ
عدم تعرفه مشخص و قیمت‎گذاری کلی در صنعت چاپ خود نوعی معضل در بین چاپخانه‎داران شده است.

۱۳۹۷/۱/۲۸ :تاريخ

  صنعت چاپ اصفهان در رکود است
یک فعال حوزه نشر کتاب گفت: صنعت نشر و چاپ نه تنها در اصفهان بلکه در کل کشور پیشرفتی نداشته و حتی می توان گفت در اصفهان پسرفت نیز کرده است. البته کسب و کار ناشرهایی که به نسبت نیاز اجتماع کتاب‌هایی همچون کتاب زبان، کمک درسی و کنکور چاپ می کنند، همچنان رونق دارد.

۱۳۹۷/۱/۲۸ :تاريخ

  موسسه ساخت افزایشی ایران خدمات چاپ سه‌بعدی ارائه می دهد
موسسه ساخت افزایشی ایران در دانشگاه علم و صنعت ایران راه‌اندازی شده است تا شاهد ارائه خدمات پیشرفته به متخصصان حوزه چاپ سه‌بعدی باشیم.

۱۳۹۷/۱/۲۸ :تاريخ

  فونت خلاقانه‌ای که هم‌زمان برای نابینایان و افراد عادی قابل خواندن است
طراح خلاق توکیویی سعی کرده خط بریل را با الفبای انگلیسی و ژاپنی ترکیب کند تا هم بیشتر از گذشته در معرض دید نابینایان قرار گیرند و هم رسانه‌های چاپی بتوانند مطالبی برای نابینایان به سادگی منتشر کنند.

۱۳۹۷/۱/۲۸ :تاريخ

  کتاب‌هاي چاپي تغییر کاربری می دهند
در سرزمین آنگلوساکسون‏‏ ها کتاب های چاپی را به کالاهای لوکس تبدیل کرده‏اند

۱۳۹۷/۱/۲۷ :تاريخ

  رنگ لعاب شکلات ايراني در بسته‌بندي خارجی جذابتر است
چندي پيش با يک تحليلگر فرهنگي سخن مي‌گفتم. او در اثناي حرف‌هايش گفت ما از يک شيفتگي 400 ساله به توليدات خارجي رنج مي‌بريم.

۱۳۹۷/۱/۲۷ :تاريخ

  تداوم توسعه صنایع دستی در گرو بسته بندی
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: حضور صنایع دستی در بازارهای جهانی نیازمند بسته بندی این محصولات بوده و این امر باعث می‌شود محصول صنایع دستی برخوردار از یک شناسنامه شود.

۱۳۹۷/۱/۲۷ :تاريخ

  حذف ارز مبادله ای، زمینه ساز ترفندهای جدید در بازار کاغذ شد
طی هفته گذشته با افزایش ناگهانی نرخ ارز و گرانی و کمبود دلار در بازار شاهد هستیم که تمام اصناف، صنایع و بازارها تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند. در این بین روزنامه‌ها و نشریات برای خرید کاغذ مورد نیاز خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌اند.

۱۳۹۷/۱/۲۶ :تاريخ

  افزایش مطالعه در گرو چاپ کتاب با محتوا
شاعر طنزپردازمشهدی با اشاره به اینکه حمایت مسئولان از کتاب‌های چاپ شده ضروری است، گفت: متاسفانه روزانه در مشهد کتاب‌های بی‌ارزش زیادی چاپ می‌شود.

۱۳۹۷/۱/۲۶ :تاريخ

<<  ÞÈáí  46474849505152535455  ÈÚÏí  >>