۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  6789101112131415  ÈÚÏí  >>
  کربنات کلسیم یکی از راه‌های جدید تولید کاغذ
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس استفاده از روش‌های جدید مرسوم در کشورهای توسعه یافته همچون عدم استفاده از چوب درختان برای تولید کاغذ را به عنوان راهکار دائمی رفع بحران کاغذ در کشور دانست.

۱۳۹۷/۳/۳۰ :تاريخ

  شبکه های اجتماعی فکر ها را تغییر می دهد
تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی هرسال سریع تر از گذشته تکامل می یابند. برای بازاریاب ها، انطباق با تغییرات این فضا می تواند بسیار دشوار باشد.

۱۳۹۷/۳/۳۰ :تاريخ

  نقش تبلیغات در رکود نشر
مدیرعامل انتشارات رود معتقد است که با نگاه همه جانبه به تمامی زوایای بازار کتاب می توان تصمیم درستی برای حل معضل رکود این بازار گرفت.

۱۳۹۷/۳/۲۹ :تاريخ

  تبلیغات زمینه ساز فروش
تا به حال برایتان اتفاق افتاده کنار ویترین مغازه‌ای بایستید و ناگهان کسی که کنارش ایستاده‌اید تکان بخورد، بعد دل شما بریزد، چون گمان می‌کردید مجسمه مانکن بوده است؟

۱۳۹۷/۳/۲۸ :تاريخ

  ترکیب جدید سلولزی چاپ سه بعدی را متحول می‎کند
سلولز یکی از فراوان ترین ترکیبات صنعتی موجود در بازار است و متخصصان علم مواد همواره به دنبال راهکارهایی برای استفاده از آن در چاپ سه بعدی بوده اند.

۱۳۹۷/۳/۲۸ :تاريخ

  برترین روش تبلیغات و بازار یابی در ایران اعلام شد
اگر شما مدیر دیجیتال مارکتینگ یک استارت‌آپ یا برند باشید و یا مسئول روابط عمومی یک سازمان ، از چه روش های برای برندینگ و اطلاع رسانی استفاده میکنید ؟ چطور کاربران را جذب محصولات و خدمات خود میکنید ؟

۱۳۹۷/۲/۱۷ :تاريخ

  بسته بندی در دنیای مدرن
در سراسر دنیا بانک‌ها یی هستند که با هدف جلوگیری از به‌هدررفتن غذاهای آماده و بسته‌بندی و توزیع غذا میان نیازمندان در راستای مبارزه با گرسنگی تأسیس‌شده‌اند.

۱۳۹۷/۲/۱۷ :تاريخ

  انتخاب هوشمند جعبه‎ی بسته بندی با برنامه‎ی واقعیت افزوده
انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی و پست کردن اقلام فروخته شده به صورت آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا تحویل ایمن و بدون آسیب دیدگی اقلام مذکور را تضمین می کند.

۱۳۹۷/۲/۱۶ :تاريخ

  پرندگان آمریکا، گران‌قیمت‌ترین کتاب دنیا شناخته شد
کتاب "پرندگان آمریکا" به خاطر شکل بسیار منحصر به فرد طراحی و چاپ به گران قیمت‌ترین کتاب دنیا مشهور است.

۱۳۹۷/۲/۱۵ :تاريخ

  پر رمز و راز ترین کتابهای چاپ شده در جهان
قفسه‌ی کتاب خانه‌ها شامل طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها در عناوین و محتوای مختلف است، اما برخی از آن‌ها بسیار عجیب و مرموز هستند.

۱۳۹۷/۲/۱۳ :تاريخ

<<  ÞÈáí  6789101112131415  ÈÚÏí  >>