۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  دیجیتال معضل امروز جهان
داستان بازاریابی در یک دهه گذشته بسیار جالب و بحث برانگیز است. داستان ما در یک جهان مدرن و دیجیتال آغاز می شود، جایی که می توان با ارسال پیام های شخصی و خاص با تک تک مشتریان ارتباط برقرار کرد.

۱۳۹۷/۵/۳۰ :تاريخ

  صعود یا نزول برنامه ها بازاریابی در دست شما
برنامه های که شما را به سوی موفقیت راهنمایی می کند

۱۳۹۷/۵/۲۸ :تاريخ

  همای سعادت بر شانه های استارت آپ ها
معافیت از مالیات شامل استارت آپ ها می شود

۱۳۹۷/۵/۲۷ :تاريخ

  مزایا و معایب کتاب‌های الکترونیکی
با باز شدن پای ابزارهای الکترونیکی به دنیای بشر، همه امکانات رفته رفته خود را با الکترونیکی شدن سازگار کردند و کتاب و کتاب‌خوانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  کاریکاتور و کمیک سبب ارتقا نتایج تبلیغات
آخرین باری که یک پیام بازرگانی را بخاطر آوردید، چه زمانی بود؟ آیا این آگهی محصول را به شکلی جدی معرفی کرده بود یا اینکه قدری طنز در آن دیده می شد، یا شاید حتی لبخند را بر لبان تان آورده باشد.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  چاپگرها زخم های عمیق را درمان می کنند
به‌لطف چاپگر سه‌بعدی ساخته‌شده توسط محققان دانشگاه تورنتو، می‌توان با از بین بردن عوارض جانبی پیوند پوست، زخم‌های عمیق را درمان کرد.

۱۳۹۷/۵/۲۵ :تاريخ

  چگونه محصولات جدید را وارد بازار کنیم
عرضه محصول در سال 2018 کاری مشکل است. در برخی صنایع «برای شروع به خدمات نرم افزاری، برنامه های موبایل و وبسایت شبکه های اجتماعی فکر کنید»، از همیشه مشکل تر شده است. حدودا 80 درصد از محصولات جدید در تمامی صنایع با شکست مواجه می شوند.

۱۳۹۷/۵/۱۵ :تاريخ

  راز بازاریابی برندهای بزرگ
هنگامی که بحث از کانال های بازاریابی می شود، به طور معمول ذهن افراد به سراغ بازاریابی ایمیل محور، بازاریابی محتوایی یا بازاریابی پولی می رود.

۱۳۹۷/۵/۱۵ :تاريخ

  بازاریابان با چه کسانی نباید کار کنند
برای آزادکارها و بنیانگذاران انتخاب مشتری خوب بسیار مهم بوده و حکم مرگ و زندگی را دارد، داشتن مشتری نامناسب لذت کار را از بین می برد.

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

  شاه کلید بازاریابی توانمند
همین الان، چند دقیقه به تاثیرگذارترین آدم های زندگی تان فکر کنید. مسلما این افراد کاری را درست انجام داده اند که در فهرست تان قرار گرفته اند، درست است؟

۱۳۹۷/۵/۱۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>