۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  مهمترین ارکان فروش
در جهان امروز که شرکت های تازه بنیان و کارآفرین های عالی به وفور یافت می شوند، نمی توان خبرهای زیادی که در مورد شکست یک استارتاپ و یا مشکلاتی که در امر فروش اجناس به صورت مداوم شنیده می شود را نادیده گرفت. نکتۀ قابل تأمل این است که عدم وجود مهارت های مربوط به تکنولوژی، کمبود سرمایه و یا محصولات غیرمؤثر، علت وقوع این اتفاق نیستند. مشکل اصلی عموماً به امر فروش باز می گردد.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

  بهترین مکان ها برای تبلیغات را بشناسیم
در گذشته مکان ها و روش های تبلیغاتی بسیار محدود بوده و به طور کل رسانه ها و بیلبوردها را شامل می شده است. با این حال امروزه با توجه به رشد چشمگیر این عرصه و ظهور شرکت های متعدد در تمامی حوزه های کسب و کار، دیگر با تکیه بر چند روش محدود نمی توان اقدامات کافی ای را صورت داد.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

  6 ویژگی رهبران موفق سازمان
رهبران باهوش نگاه از بالا به پایین و ذهنیت مرید و مرادی را از خود دور می کنند و فرهنگی مبتنی بر ایده های نو و خلاقانه را در محیط کار ایجاد می کنند که در آن تاثیرگذاری ایده مهم است، نه پست و مرتبه فرد پیشنهاددهنده آن.

۱۳۹۷/۶/۲۶ :تاريخ

  راه ‏های انتخاب نام برای یک شرکت
انتخاب نام مناسب برای استارتاپ یا شرکت تان مهم تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

۱۳۹۷/۶/۲۶ :تاريخ

  چشم بیونیکی دنیایی جدید در بینایی
پژوهشگران موفق شدند برای نخستین بار با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی، گامی به سوی ابداع «چشم بیونیک» بردارند. این کشف گام مهمی به سمت خلق «چشم بیونیکی» است که می‌تواند روزی به افراد نابینا برای دیدن و به افراد کم بینا برای بهتر دیدن کمک کند.

۱۳۹۷/۶/۲۵ :تاريخ

  برندهای موفق نکته های طلایی
بدون تردید مهم ترین دارایی هر شرکتی، نام تجاری آن محسوب می شود. به همین خاطر همواره توجه ویژه ای به این بخش شده و مدیران به دنبال راهکارهایی در راستای ساخت و یا بهبود برند خود می باشند. در این رابطه لازم است تا در ابتدا نسبت به این مفهوم به درک درستی دست پیدا کنیم. درواقع برند در یک تعریف عام و جامع شامل هرچیزی می باشد که معرف محصولات یک شرکت باشد.

۱۳۹۷/۶/۲۵ :تاريخ

  مزایای تحول در فضای کسب وکار
ادامه ی حیات سازمان ها تنها در گرو حذف فرآیند های غیر ضروری و چابک سازی مجموعه، به منظور پاسخ سریع تر و بهتر به شرایط جدید و نیاز های متغیر است.

۱۳۹۷/۶/۲۵ :تاريخ

  برترین استراتژی برندسازی تجاری در دنیا
به گفته کارشناس برندسازی، یالی سار (Yali Saar): «زمانی که موضوع برندسازی در دنیای تجارت به میان می آید، زیاد به آن فکر نکنید.»

۱۳۹۷/۶/۱۹ :تاريخ

  از تولید کلیه با چاپ سه‌بعدی تا روشی عجیب برای تشخیص بیماری‌ها
دانشمندان توانسته‌اند به کمک چاپ سه‌بعدی کلیه‌هایی را بسازند که به کمک بیماران آمده و جای کلیه اصلی در بدن آن‌ها پیوند می‌شود.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

  زیراکس همگام با زمان
بیشتر شرکت‌های دنیا، کوچک یا بزرگ، عمدتا به دو چیز وابسته هستند: کامپیوتر و شرکت زیراکس. دستگاه‌های کپی زیراکس، پرینترهای زیراکس، دستگاه‌های چاپ و ابزارهای چندکاره این شرکت همه جای دنیا یافت می‌شوند.

۱۳۹۷/۶/۱۸ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>