۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  21222324252627282930  ÈÚÏí  >>
  سمیوتیک یا نشانه شناسی در طراحی محصول
سمیوتیکس، مطالعات سمیوتیک، سمیولوژی و یا علم نشانه شناسی، مطالعه فرآیند پردازش یا فعل و انفعالات مشخص معانی است که به طور اختصاصی برروی قواعد و روش عملکرد نشانه ها متمرکز شده و مفاهیم دلالت را در ارتباطات میان نشانه ها و فرآیند فهم آنها بررسی می کند.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  بررسی موردی نشانه شناسی و معنا شناسی در طراحی محصولات و معماری
در این مختصر ابتدا توضیحات اجمالی در خصوص نشانه شناسی را مطرح می نماییم و پس از آن به ارائه ی مثال های عینی در این زمینه می پردازیم.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  تحلیل یک محصول خلاقانه با اصول تریز
چه می شود که بعضی از ایده ها خیلی خلاقانه و جذاب به نظر می رسند و ما را به تحسین کردن آنها و طراحان آن وا می دارند؟! اگر پاسخ این سوال را پیدا کنیم می توانیم بفهمیم که برای خلق ایده های خلاقانه، چکار باید کنیم یا بهتر هست بگوییم: چطور بیاندیشیم؟! برای کسانی که با تریز آشنایی دارند، یافتن این علت ها چیز خارق العاده ای (در عین خارق العاده بودن) نیست. با این وجود تحلیل یک محصول با تئوری تریز، خالی از لطف نیست.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  دیدگاه های سه گانه درباره محرک های آینده نگاری
چکیده آینده نگاری از دهه 90 با استقبال فراوانی در سطح جهانی روبه رو شد و بسیاری ازدولت ها و بخش خصوصی به انجام آینده نگاری رو آوردند. در یک تعریف روشن آینده نگاری را می توان گرد هم آوردن بازیگران کلیدی (بخش دولتی، خصوصی و دانشگاهی) عرصه علم و تکنولوژی برای ترسیم آینده های مطلوب و امکان پذیر، که موجب تلاش همان بازیگران برای تحقق چنین آینده ای می شود، دانست. تا کنون دلایل مختلفی برای علاقه مندی بخش عمومی و خصوصی را به انجام آینده نگاری یادآور شده اند. ما محرک های آینده نگاری را از دیدگاه بن مار

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  دسته بندی های جواهرات در طراحی و فروش
جواهرات با مد و سبک زندگی در ارتباط بوده و شامل چندین گروه اصلی می باشند که در ادامه توضیح داده شده اند.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  تفاوت طراحی خدمات و طراحی صنعتی
ی دانیم که در ایران رشته ی طراحی خدمات در دانشگاه ها ایجاد نشده است، بسیاری از اساتید که به عنوان طراحان صنعتی آموزش دیده اند باور دارند که طراحی خدمات، گرایشی از طراحی صنعتی است و استراتژی ورود به این گرایش را با ارائه ی دروسی در زمینه ی طراحی خدمات در دوره های تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد جستجو می کنند. در این مقاله سعی شده است با شرح دقیق ویژگی های رشته ی طراحی خدمات، نشان داده شود که آموزش های این رشته، جز بخشی اندک، مشابهتی با آموزش های کنونی طراحی صنعتی در کشور ندارد و حتی فرایند جذب

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  طراحی داخلی چیست ؟
طراحی داخلی (Interior Design) که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه­سازی فضاهای داخلی ساختمان­ها به منظور انجام فعالیت­های روزمره یعنی زندگی و کار است.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  بازاریابی
بازاریابی نوین سه رکن اساسی دارد: پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می کند؟ رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  لیست اصناف
برای بازاریابی و فروش بازار هدف خود را مشخص کنید.

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

  سرمایه‌گذاری در تاسیس چاپخانه
سرمایه‌گذاری در تاسیس چاپخانه چقدر پول برای چاپ نیاز دارید؟ بوی تند مرکب، بوی کهنه کاغذهای سیاه و سفید و صدای چرخش‌های مداومی که انگار با بی‌اعتنایی خاصی زمان را بر دوش خود حمل می‌کنند. سفیدی‌هایی که رو به تاریکی می‌روند و از دل حفره‌های دستگاه‌های غول‌پیکر عبور می‌کنند تا به موقع به پیشخوان‌ها و قفسه‌ها برسند. اینجا چاپخانه است. شغلی که کار هر‌کسی نیست. سرمایه بالایی لازم دارد و البته حوصله و عشق و علاقه. روزنامه‌ای که در حال خواندن آن هستید، کتاب‌هایی که می‌خوانید، بسته دستمال کاغذی که روی

۱۳۹۶/۱۱/۶ :تاريخ

<<  ÞÈáí  21222324252627282930  ÈÚÏí  >>