۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  کسب درآمد با روش‏های متفاوت
درآمد منفعل مدت ها جام مقدس کارآفرینانی بوده است که سعی در صرفه جویی زمانی داشته و می خواهند از چنگ وظایف روزمره خلاصی یابند و درآمد ماهیانه سلامتی داشته باشند. اغلب اوقات مانع اصلی رسیدن به جریان درآمدی ماهانه ای است که جریان مالی را تغذیه می کند.

۱۳۹۷/۷/۲۲ :تاريخ

  درمان هایی از جنس چاپ سه بعدی که به دست ها آسیب دیده زندگی می بخشد
دختری که با دو انگشت دست راست متولد شده بود به وسیله‌ی دستی که با تکنولوژی چاپ سه‌بعدی ساخته شده است اولین توپ مسابقه جهانی بیس بال را پرتاب کرد.

۱۳۹۷/۷/۲۰ :تاريخ

  تحول طلا و جواهرات به دست چاپ گرهای سه بعدی
"پروژه ارزشمند" نتیجه همکاری بین طراحان انگلیسی، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و تامین‌کنندگان فلزات گران‌بها است. نتیجه این پروژه ساخت طلا و جواهرات با استفاده از چاپ‌گر سه‌بعدی است.

۱۳۹۷/۷/۱۸ :تاريخ

  استارت‏آپ ها نیازمند بررسی هستند
شما باید به ایده، طراحی، محصول و بازه محصولات خود ایمان داشته باشید. باید عاشق آن و معتقد باشید مردم خواهان خریدش هستند و تملک آن به زندگی شان کمک خواهد کرد.

۱۳۹۷/۷/۱۶ :تاريخ

  اسرار موفقیت آمیز کسب و کار کوچک
امروزه شمار بالایی از افراد در حوزه کسب وکارهای کوچک مشغول به فعالیت هستند. اگر شما هم یک کسب وکار کوچک دارید، در کدام بخش و برای چه کسی فعالیت می کنید؟

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  نگاهی به گذشته چاپ اسکناس
اسکناس یا پول کاغذی و یا پولبرگ که امروزه در همه کشورهای جهان جریان دارد نخستین بار در نیمهی قرن دهم میلادی زمان دودمان سونگ در چین جنوبی باب شد. علاوه بر این در چین شمالی در مدت کوتاهی قبل از ظهور چنگیزخان، پول کاغذی انتشار یافت که اعتبار آن هفت سال بود.

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  کاغذ درخشان در آزمایشگاه های خون مورد استفاده قرار می گیرد
محققان دانشگاه فنی آیندهون هلند با همکاری محققان دانشگاه کیو واقع در ژاپن، با استفاده از کاغذ یک ابزار ارزان قیمت آزمایش خون ساختند که قادر است به سرعت ابتلا به بیماری های عفونی را تشخیص دهد.

۱۳۹۷/۷/۱۵ :تاريخ

  تبلیغات آنلاین و تبعات مختلف آن
همه ما به طور معمول در دنیای اینترنت زمانی را برای پیگیری علایق مان اختصاص می دهیم.

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  فناوری چاپ 3بعدی یک سگ را از مرگ نجات داد
محققان موفق شدند یک سگ از نوع "داکسهوند" که مبتلا به یک تومور مغزی بزرگ بود را با استفاده از فناوری چاپ 3بعدی درمان کرده و دوباره به زندگی بازگردانند.

۱۳۹۷/۷/۸ :تاريخ

  بهینه سازی تبلیغ کسب وکار در فضای مجازی
لیندکدین بزرگ ترین پلتفرم فعال در زمینه کسب و کار و مشاغل حرفه ای است. اکنون نزدیک به 13 میلیون برند مختلف در این شبکه اجتماعی برای جلب توجه نیم میلیارد کاربر با یکدیگر در رقابت هستند. بی شک در چنین شرایطی راه اندازی و مدیریت بهینه صفحه مان در لینکدین فرصت های بی شماری را پیش روی ما قرار خواهد داد.

۱۳۹۷/۷/۲ :تاريخ

ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>