۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  78910111213141516  ÈÚÏí  >>
  بسته‎بندی‎های هوشمند مواد غذایی؛ تکنولوژی در دست مشتری
بسته بندی فعال و هوشمند به نوعی از بسته بندی مواد غذایی گفته می شود که نسبت به تغییراتی که در طول مدت نگهداری ماده غذایی رخ می دهد حساس است و به آن واکنش نشان می دهد

۱۳۹۷/۲/۱۰ :تاريخ

  بازاریابی فصلی چطور می‌تواند به توسعه کسب‎وکارها کمک کند
با پایان یافتن فصل اوج، فصل رکود از راه می‌رسد. شناخت فرصت‌های بازاریابی فصلی، برای جبران زمان کسادی بازار ضروری است و باعث می‌شود کسب‌وکار شما در طول سال جریان ثابتی داشته باشد.

۱۳۹۷/۲/۸ :تاريخ

  تبلیغات،جزء لاینفک بازاریابی صادرات بوده و هست
فرصت های از دست رفت با پایان جنگ تحمیلی و آغاز دورۀ سازندگی ، در کشورمان ، شاهد رشد روز افزون تبلیغات در سطوح مختلف بوده ایم . امروزه تبلیغات به عنوان رکن اصلی بازاریابی در بسیاری از شرکت های ایرانی نقش دارد .

۱۳۹۷/۲/۸ :تاريخ

  قدرتمندترین کلمات در تبلیغات و فروش کدامند
در دهه‌های گذشته تبلیغات دچار تحولات عمده‌ای شده است اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند.

۱۳۹۷/۲/۸ :تاريخ

  نکته طلایی در قبضه بازار بسته بندی آب مالزی
یکی از دلایل تسلط شرکت‌های داخلی در بازار آب بسته‌بندی در مالزی تسلط آنها بر سیستم توزیع خرده فروشان مدرن و سنتی این صنعت است در حالی که بازیگران خارجی تنها بر کانال‌های خرده فروشی مدرن تسلط دارند.

۱۳۹۷/۲/۴ :تاريخ

  قطب تولید خرما قطب تولید ارز، معجزه بسته‌بندی
شهرستان گراش با برخورداری از نخلستان‌های پربار و انواع خرمای مرغوب می‌تواند به قطب اقتصادی در حوزه کشاورزی تبدیل شود.

۱۳۹۷/۲/۳ :تاريخ

  ارتباطات بصری فرصتی برای چاپ
بیلبوردها بنرها، پرچم ها و دیگر اقلام ارتباطات بصری مشابه ، روشی مستمر برای نشان دادن تعهدات و وعده ها از مد و البسۀ ورزشی گرفته تا دکوراسیون منازل و نمادهای تصویری، استفاده از پارچه و منسوجات رشد بسیار فزاینده­ای در بازار سطح جهانی داشته است

۱۳۹۷/۲/۳ :تاريخ

  تغییرات بزرگ صنعت بازاریابی در ۱۰ سال آینده کدامند
نزدیک به نیم قرن از زمانی که اولین اصول بازاریابی تدوین شد، می‌گذرد. این اصول که توسط فیلیپ کاتلر معرفی شدند، ذهنیت میلیون‌ها بازاریاب در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار دادند. اما آیا صنعت بازاریابی به همین شکل باقی خواهد ماند؟

۱۳۹۷/۲/۱ :تاريخ

  چرا کارهای پر فروش برای ناشران جذاب تر است
خجسته کیهان می‌گوید:برخی اوقات پیشنهاد ناشر را هم می‌پذیرم و گاهی از پذیرفتن آن پشیمان می‌شوم. شاید پشیمانی به این دلیل است که ناشران بیشتر به چاپ کارهای پرفروش تمایل دارند و وجه اقتصادی آن را در نظر می‌گیرند.

۱۳۹۷/۲/۱ :تاريخ

  همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید
دیجیتال مارکتنیگ به عنوان یک صنعت آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد است؛ بسیار سریع! ابزارها، اپلیکیشن‌ها، و تکنولوژی‌هایی که تا چند سال پیش مخاطب خاصی نداشتند، امروزه به مهمترین بخش زندگی مردم تبدیل شده‌اند

۱۳۹۷/۲/۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  78910111213141516  ÈÚÏí  >>